خودکار قرمز محکم به نام گلزن بخت برگشته/ غیبت عجیب جناح تراکتور اصفهانی


ساعت: 19:37
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1842177

یکی از نکات عجیب لیست 18 نفره تراکتورسازی مقابل فجسپاسی، غیبت رضا دهگانی، وینگر جوان تیتی بود که حتی در جمع بازیکنان ذخیره هم مطرح نشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، اگرچه ارطغرل ساغلام سرمربی تراکتورسازی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فجرسپاسی اعلام کرد که در این دیدار مصدوم نشده است، اما یکی از رسانه های پایتخت از مصدومیت محمد آقاجانپور خبر داد و اعلام کرد که این بازیکن دو بازی در این دیدار برگزار می کند. پایان مسابقه فصل تلفات. در روز بازی با فجر به دلیل لنگیدن ابوالفضل رزکپور که از موقعیت ویژه بازی را تماشا می کرد، مشخص شد که این مدافع چپ نیز در آماده سازی قبل از بازی دچار مصدومیت شده و به همین دلیل مقابل شیرازی به میدان نرفت.

اما جدای از آن دو بازیکن، رضا دهگانی، وینگر اصفهانی در لیست 18 نفره حضور نداشت. بنابراین گزارشگر ورزشی آنایی پیگیری کرد و متوجه شد دهگانی مصدوم نیست و در حالی که ساغلام در دقایق پایانی مقابل فجر از بازیکنان جوانی مانند سعید کریمی آذر استفاده کرد، غیبت این مهاجم اصفهانی تعجب آور بود.

رضا دهگانی 24 ساله امسال پس از جدایی زودهنگام از پرسپولیس و دو گلزنی برای تیمش به تراکتورسازی پیوست. گل های خورده به نفت مسجد سلیمان و فجر سپاسی یکی از حریفان اصلی تراکتورسازی در سال جاری باعث شد تا این تیم محبوب آذربایجانی با این دو گل چهار امتیاز مهم در نیم فصل را کسب کند. البته مصدومیت به موقع دهقانی او را از ترکیب تراکتورسازی خارج کرد اما حالا که مشکلی برای بازی ندارد و ساغلام برای بقا راحت شده است، غیبت این بازیکن در لیست 18 نفره عجیب به نظر می رسد. حتی شنیده می شود که این بازیکن در لیست تیمش مقابل نساجی قرار نخواهد گرفت. گفته می شود این مهاجم از چند تیم صنعتی پیشنهاداتی دریافت کرده است.

همچنین بر اساس شنیده ها، باشگاه تراکتورسازی به تازگی 10 درصد از قرارداد بازیکنان خود را دوباره پرداخت کرده و مبلغ دریافتی از بازیکنان به 70 درصد رسیده است. اما به نظر می رسد این ودیعه برای همه بازیکنان تیم صورت نگرفته است که باز هم جای تعجب دارد. بازیکنانی مثل دهقانی، بلبلی و چند نفر دیگر که اگر باشگاه قصد تمدید آنها را داشته باشد قطعا دلسرد خواهند شد. از باشگاه تراکتورسازی می خواهم هر چه زودتر اقدام کند و تا دیر نشده سرمربی خود را در لیست خود نگه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید