خودکشی مشکوک مرد جوان پس از دستگیری

وی گفت: خودروی پراید که پلاک آن پوشانده شده بود در مقابل خانه ای توقف کرده بود که ناگهان مردی از آن خانه بیرون آمد و از ترس سوار خودروی پراید شد و راننده آن را ترک کرد و مرد جوان تصمیم گرفت سوار خودرو شود. ماشین به همراه همسرش تا رسیدن پلیس پژو بی توجه رقبای پراید را دنبال می کند. اما لحظاتی از این تعقیب و گریز نگذشته بود که پراید سواران آنها را دیدند. تعقیب و گریز دقایقی ادامه داشت و در نهایت راننده پراید که راه فراری نمی دید متوقف شد. با توقف، همدستش از خودرو پیاده شد و با چاقو به سرنشینان خودرو پژو اشاره کرد و آنها را تهدید کرد که از تعقیب وی منصرف می شوند اما در همان زمان همدستش با خودرو از محل متواری شد.

مرد جوان پس از تهدید زوج جوان به سمت خودروهای عبوری رفت و با تهدید سعی در توقف آنها داشت. جلوی 4 ماشین ایستاد اما هیچ کدام او را بلند نکردند. در همین لحظه پلیس از راه رسید و مرد جوان را خلع سلاح و سوار خودروی خود کرد اما تنها پس از چند دقیقه اظهار داشت که قرص برنج خورده اند.

بدخلقی متهم، مأموران را به جای کلانتری راهی بیمارستان کرد و تلاش کادر پزشکی برای نجات جان وی بی نتیجه ماند و جان باخت.

مرگ این جوان به اداره “قتل” پایتخت اعلام شد و با دستور جنایتکار، کار برای احراز هویت و تعیین همدست و علت خودکشی توسط جنایتکاران اداره دهم پایتخت ادامه دارد. اداره. پلیس.

دیدگاهتان را بنویسید