پرونده خودکشی دکتر آبادانی بسته شد/ همسرش برای نجات او با چاقو خودکشی کرد + جزئیات

پرونده خودکشی دکتر آبادانی بسته شد/ همسرش برای نجات او با چاقو خودکشی کرد + جزئیات

روز جدید : تحقیقات درباره علت خودکشی دکتر آبادانی به پایان رسید و مشخص شد دکتر آبادانی به دلیل اختلاف با همسرش اقدام به خودکشی کرده است.

پس از اقدام به خودکشی یک پزشک آبادانی در روز جمعه هفتم خرداد ماه سال جاری، یک پزشک جوان از تراس منزل خود در طبقه هفتم برج ساحلی ارونواز به ارتفاع تقریبی 24 متری به پایین پرید و جان خود را از دست داد.

تیم پزشکی متوجه شد که تلاش پزشکان برای نجات جان این پزشک جوان ناکام ماند و وی جان باخت.
دلیل خودکشی دکتر آبادانی چه بود؟

بر اساس بررسی های میدانی و گزارش های دریافتی از منابع آگاه شواهد غیرقابل انکاری حاکی از آن است که علت خودکشی این پزشکان جوان فوریت های پزشکی اختلاف خانوادگی با همسرانشان بوده است که در این رابطه اهالی اعلام کردند لحظاتی قبل از خودکشی این پزشک، شنیده اند. صدای درگیری و شکستن اشیاء از داخل خانه ظاهراً همسر دکتر سعی دارد شوهرش را از خودکشی منصرف کند و او را از خودکشی منصرف کند دکتر خودکشی می کند و همچنین دستان خود را با چاقو می برد که در این کار ناموفق است. منطقه، و در نهایت دکتر جوان خود را از ارتفاع تقریبا 24 متری پرتاب می کند.

بلافاصله پزشک که شاهد این حادثه بود سعی کرد جان شوهرش را نجات دهد اما این تلاش نتیجه ای نداشت.

لازم به ذکر است این پزشک جوان در ماه های اخیر چندین بار تلاش کرده تا اقلامی مانند ادکلن کنسرو ماهی و حبوبات را از آپارتمان خود دور بیندازد.

تحقیقات درباره میزان این خودکشی به پایان رسیده و پرونده پرحاشیه خودکشی این پزشک مشهور به دلیل اختلاف با همسرش بسته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید