جزئیات جدید پرونده قتل دکتر ضیایی و همسرش

این زوج اواسط اردیبهشت ماه در منطقه سعادت آباد تهران کشته شدند. قاتلان این زوج یک گروه جنایتکار هستند.

جسد رضا ضیایی متخصص گوش و حلق و بینی و دکتر مینو که از اقتصاددانان و فعالان گروه های بشردوستانه در ایران و جهان بود، پس از شناسایی عاملان جنایت در شهریار پیدا شد.

اطلاعات در مورد جنایت و دستگیری قاتلان

با ناپدید شدن دکتر ضیایی و دکتر مینو، بستگان نزدیک آنها به پلیس مراجعه کردند و در غیاب فرزندانشان که به خارج از کشور رفته بودند، مفقود شدن فرزندانشان را اعلام کردند. در اولین گام از تحقیقات تیم کارآگاهی مشخص شد که دکتر ضیایی اخیراً وکالت نامه ای به دفتری صادر کرده و منزل خود واقع در خیابان سعادت آباد را به نام فرد دیگری احتمالاً وکالت نامه جعلی نامگذاری کرده است.

اولین فردی که در این پرونده دستگیر شد همان بود که گفته بود به درخواست دوستان مشاور املاکش این معامله را انجام داده و دوستانش نیز دستگیر شده و کارآگاهان در نهایت به سراغ مردی به نام سروش می روند!

سروش سرکرده باند جنایتکار

بررسی ها نشان می دهد سروش با دکتر در ارتباط بوده و این فرد ویلای 1000 متری دکتر واقع در سعادت آباد تهران را با 170 میلیارد تومان رهن کامل اجاره کرده است!

آثار نشان می دهد که سوروس به همراه چند مرد دیگر در همان روز ناپدید شدن دکتر و همسرش در خانه شان در خیابان ولنیاک بوده است.

بدین ترتیب این افراد شناسایی و دستگیر شدند و راز جنایت هولناک آنها فاش شد و تمامی همدستان سروش یکی پس از دیگری دستگیر شدند.

دکتر ضیاء که بود؟

دکتر رضا ضیایی از پزشکان بیمارستان عرفان تهران بود و مطب گوشه ای در بیمارستان داشت. دکتر ضیایی و دکتر مینو در سال 56 با یکدیگر ازدواج کردند و حاصل این ازدواج دو فرزند به نام های ماندانا و کسری بود. فرزندان این دو پزشک اکنون در آمریکا زندگی می کنند.

دکتر مینو فرزند رئیس آموزش و پرورش کرمان

فاطمه (مینو) دکترای اقتصاد داشت. پدرش 80 سال پیش رئیس آموزش و پرورش کرمان بود که پس از اخذ مدرک دکتری از کرمان به تهران آمد. دکتر مینو از اساتید برجسته دانشگاه تهران در رشته حقوق بود.

در خاتمه لازم به ذکر است که پیکر دکتر ضیایی و دکتر مینو تا ورود فرزندانشان از آمریکا به ایران در پزشکی قانونی می ماند و بستگان منتظر ورود آنان و برگزاری مراسم تشییع هستند. .

دستور قطعی بازپرس جنایی تهران

با توجه به اینکه پرونده این جنایت هولناک پس از کشف قتل 2 مفقودی وارد مرحله کیفری شد، در اختیار بازپرس محمدجواد شفیعی شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران قرار گرفت.

در این مرحله مشخص شد که هر 11 متهم پرونده مستقیماً در این جنایت دخالت نداشته و برخی از آنها از نقشه های سروش بی اطلاع بوده اند. بنابراین گزارش، بازپرس جنایی تهران به کارآگاهان دستور داد تا نه تنها برای روشن شدن میزان درگیری این متهمان، بلکه مشخص شود عامل اصلی تیراندازی چه کسی بوده است، از اقدامات تخصصی استفاده کنند؟

دیدگاهتان را بنویسید