«خوشنام» و «عصر جدید» پربیننده ترین برنامه های تلویزیون شدند


ساعت: 12:32
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1838991

بر اساس آخرین نظرسنجی مرکز پژوهش های صدا و سیما، سریال های هوشنام و عصر جدید بیشترین بیننده را در بین سریال ها و برنامه های ماه مبارک رمضان داشته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نتایج نظرسنجی مرکز پژوهش های صدا و سیما نشان می دهد که در ماه مبارک رمضان 9/78 درصد از پاسخگویان به تماشای برنامه های تلویزیونی اعم از سریال، فیلم، مسابقه، سخنرانی، گفت و گو، ورزش و اخبار پرداخته اند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، در میان سریال های جدید پخش شده در ماه مبارک رمضان، سریال «خوشنام» از شبکه یک با 32.8 درصد، سریال «نجلا 2» شبکه سه با 1.32 درصد، سریال «از سرنوشت» به دست آمده است. «4» از شبکه دو سیما 26.2 درصد و سریال «مسافران شهر» از شبکه پنج سیما 4.3 درصد بیننده داشته اند.
همچنین در این تحقیق تعداد بینندگان سریال های تکراری سیما در ماه مبارک رمضان از جمله سریال آنام شبکه آی فیلم، پربیننده ترین سریال تکراری سیما، مورد بررسی قرار گرفت. این پژوهش همچنین به ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در تلویزیون پرداخته است.
در بین برنامه های تلویزیونی مورد بررسی، «عصر جدید» از شبکه سه سیما با 48.8 درصد و «خندوانه» از شبکه نسیم با 1.30 درصد بیشترین بیننده را دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید