خیال استقلالی ها راحت شد. قرارداد دو ساله اجازه جدایی آقای ستاره را نمی دهد

خیال استقلالی ها راحت شد.  قرارداد دو ساله اجازه جدایی آقای ستاره را نمی دهد

استقلالی ها در لیگ بیست و یکم خریدهای بسیار خوبی انجام دادند و نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشتند، اما یمگا از نظر آماری و تاثیرگذاری در بین آنها برجسته است. او در ابتدای فصل قرار بود پیستون راست و ذخیره اوریا گفوری باشد اما به دلیل خلاء خط حمله یک خط جلو افتاد و با زدن دو گل نشان داد در این پست تاثیرگذارتر خواهد بود. گل های فولادشهر از بازی اول. .

در ترکیب 1-2-2-3-3 یمگا و حسین زاده به سایه استقلال پشت تیر افقی حمله کردند و جو ایجاد شده توسط این مهاجم بلندقامت باعث شد تا آنها در موقعیت های بسیار خوبی قرار بگیرند. او با وریا در سمت راست و بعد ها حردانی هم زوج خوبی را رقم زد تا بیشتر حملات استقلال در این سمت باشد. یمگا فارغ التحصیل بزرگی بود که ضربات پنالتی را هم بر عهده داشت و توانست با ده گل بهترین گلزن استقلال در این فصل باشد.

در اواخر فصل، حریفان بیشتر بر روی کنترل یامگا تمرکز کردند و او را بیشتر شناختند و او نتوانست رکورد گلزنی خود را در هفته های اخیر افزایش دهد، اما این جذب شدید فضای خوبی را برای بازیکنان کنارش ایجاد کرد تا مسئولیت گلزنی را با یکدیگر تقسیم کنند.

استقلال بعد از قهرمانی در لیگ یازدهم برای حفظ ترکیب اصلی تلاش می کند و یمگا یکی از بازیکنانی است که باشگاه دوست ندارد از دست بدهد، اما درخشش او در این فصل قطعا مورد توجه مربیان سایر تیم ها قرار گرفته است و بعید است او پیدا کند. مشتریان جدید.

دیروز شایعه شده بود که تیم هایی از لیگ ایران و همچنین امارات و قطر خواهان قرارداد با یامگا هستند. مطرح شدن چنین اخباری در روزهای پایانی فصل یک پدیده عادی در دنیای فوتبال است و حتی گاهی جنبه گرم شدن بازار نیز به چشم می خورد اما استقلالی ها هنوز واکنشی نشان نداده اند.

طبیعی است بازیکنی که در تیم قهرمان فصل بدرخشد با پیشنهادهای خوبی روبرو شود. از طرفی خانواده یمگا در طول فصل با مدیریت باشگاه و فرهاد مجیدی مشکل داشتند و شاید همین حواشی باعث جدایی او شود اما استقلالی ها نمی خواهند بازیکن کلیدی خود را به راحتی از دست بدهند. قرارداد دو ساله یامگا تا حدودی امید استقلالی ها برای حفظ ستاره فرانسوی را کم کرده است، اما باشگاه باید مراقب باشد پرداخت بندهای قرارداد او را به تاخیر نیندازد و سناریوی استراماچونی را تکرار نکند.

یمگا رفتاری حرفه ای دارد و در این فصل هیچ مشکلی با کادر فنی و بازیکنان استقلال نداشته است. او بین هواداران و کادر فنی محبوب است و هیچ دلیلی برای تمدید زمان حضورش در استقلال ندارد مگر اینکه پیشنهادات وسوسه انگیزی برای ترغیب او به جدایی برسد.

دیدگاهتان را بنویسید