دادگاه لاهه نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی مماشات کرده و دستور توقف جنگ را نمی‌دهد

وی همچنین بر اهمیت جذب سرمایه های داخلی و خارجی برای رشد تولید و رشد اقتصادی تاکید کرد و بر تقویت اقدامات نهادها و سازمان ها در این زمینه و تسهیل مقدمات ترغیب سرمایه گذاران تاکید کرد.

رایضی همچنین در پاسخ به گزارش معاون اجرایی رئیس جمهور در خصوص شکایات مردمی از مدیران پروازی و مدیران خارجی، بر لزوم بازنگری در انتصاب مدیران خارجی و پروازی تاکید کرد و معاون اجرایی رئیس جمهور را موظف به بررسی پرونده ها در نهادهای مختلف و جایگزینی مدیران داخلی با هواپیما کرد. به استثنای موارد خاص که امکان تعویض وجود نداشته باشد، وی تصمیم و اقدام عاجل کرده است.

پس از گزارش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری موفقیت آمیز جشنواره های دهه فجر امسال به ویژه چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، رئیس جمهور از همه دست اندرکاران این رویداد مهم فرهنگی تشکر کرد.

به گزارش اسماعیلی، در جشنواره های هنری امسال که با استقبال گسترده مردم و هنردوستان برگزار شد، تعداد آثار ارسالی به جشنواره فیلم فجر از 75 اثر سال گذشته به 116 اثر رسید که از این تعداد 33 اثر به جشنواره راه یافت. بخش اصلی و جدا از نمایش در پیش نمایش، در 80 موقعیت فوق العاده همراه با پذیرایی نیز به نمایش درآمدند.

بر اساس این گزارش، تعداد تماشاگران سینما در سال جاری در کشور به رقم بی سابقه 27 میلیون نفر رسیده است که پیش بینی می شود تا پایان سال به 30 میلیون نفر برسد و آمار فروش فیلم های سینمایی تقریباً کاهشی را تجربه خواهد کرد. رشد سه برابری

وزیر راه و شهرسازی در ادامه جلسه امروز نیز از آغاز عملیات اجرایی ساخت 60 هزار خوابگاه متاهل و ساخت مسکن در 1500 هکتار از اراضی مازاد دانشگاه ها در روزهای آینده خبر داد. گزارش روز گذشته وزیر اقتصاد و دارایی از رشد چشمگیر آمار ترانزیت کشور افزود: این آمار رکوردی است که با تلاش فشرده دیپلماتیک و تسهیل تردد، تقویت پایانه های مرزی و تقویت و نوسازی ناوگان حمل و نقل به دست آمد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه امروز هیات دولت همچنین از عرضه خودروی “ری را” به عنوان اولین خودروی تمام ایرانی از اردیبهشت ماه سال 1403 تاکنون خبر داد و افزود: این خودرو که دارای استانداردهای 100 درصدی جهانی است، خودرویی با کیفیت است. ارزش اسمی بین المللی است.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین در گزارشی از اجرای طرحی نوآورانه با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت دانش بنیان خبر داد که بر اساس آن تزریق اکسیژن در مخازن پرورشی آب با فناوری نانو انجام شد. روش هایی که تولید این تانک ها را 2.5 برابر افزایش داد

شورای کابینه رئیس جمهور نیز در جلسه امروز، ادامه جنایات هولناک رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان مظلوم و مقتدر غزه را که با حمایت مستمر آمریکا و کشورهای غربی انجام می شود، محکوم کرد. صدور دستور توقف ترورها و بمب گذاری ها به یک گزارش اکتفا کرد و آنها مسئول هستند و باید در برابر وجدان و تاریخ خدا و بشر پاسخگوی کوتاهی باشند.