داستان ساختگی مردی که 30 ساعت زیر آوار بود

داستان ساختگی مردی که 30 ساعت زیر آوار بود

روز جدید : علوم پزشکی آبادان: این مرد یکی از نیروهای مردمی حاضر در منطقه است و برای کمک به چاله ایجاد شده می رود. وقتی احساس خطر می کند فریاد می زند و نیروهای امدادی طبق وظایف خود او را بیرون می آورند و سپس به کارکنان آمبولانس می رسانند و به سمت بیمارستان حرکت می کنند.

دانشگاه علوم پزشکی آبادان با انتشار متنی درباره سخنان شهروند مجروح در این کلانشهر نوشت:

خسته نباشید ساعت از زیر آوار بیرون آورده شده است، لازم می دانیم در حضور شاکیان عزیز توضیحات زیر را برای روشن شدن افکار عمومی ارائه دهیم.

بنا به وظیفه ذاتی نیروهای امدادی پزشکی در خط دوم حادثه مستقر می شوند و معمولا پس از اعلام نیاز به نیروهای آتش نشانی و آواربرداری، آمبولانس به خط اول حادثه اعزام می شود.

در مورد شب گذشته نیز به دلیل ازدحام نیروهای امدادی و مردمی گزارش شد که یک فرد زنده از زیر آوار خارج شده است.

خبرنگار صدا و سیمای مرکز آبادان به محض اطلاع از مقتول برای تهیه گزارش در بیمارستان مصاحبه کرد که در این گفت و گو این فرد مدعی شد 30 ساعت زیر آوار بوده و با کمک او را بیرون آورده اند. از آتش نشانان

در بیانیه زیر مشخص شد که این مرد یکی از افراد حاضر در صحنه بوده و برای کمک وارد سوراخ شده است. به بیمارستان منتقل می شوند.

در این میان لازم به ذکر است نیروهای امدادی حاضر در صحنه و تیم فوریت های پزشکی در خدمت حادثه دیدگان تنها به وظیفه ذاتی خود عمل کرده و مسئولیتی در قبال اظهارنظر و اظهارات افراد ندارند. آمبولانس و سپس به بیمارستان که به خوبی انجام شده است.

از خداوند متعال برای تمامی هموطنان شریفی که در این ایام در غم از دست دادن عزیزانشان غمگین هستند صبر و شکیبایی و برای مجروحان سریعاً مجروح مسئلت داریم.

دیدگاهتان را بنویسید