ادامه کشتار مضحک رسانه معند این بار در تنکابن/سه عملیات ساختگی در مازندران در 24 ساعت گذشته


ساعت: 11:42
تاریخ انتشار: 26.08.1401
کد خبر: 1911635

طرح ساختگی کشتار رسانه های معاند این بار با شایعه کشته شدن سه تا چهار جوان در شهرستان تنکابن ادامه یافت که معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران آن را تکذیب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از بلاغ نقل می کنم; روح الله سلاگی در گفتگو با خبرنگاران، کشتار را یکی از راهبردهای دشمن در حوادث اخیر برشمرد و از خانواده ها خواست مراقبت و کنترل بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند.

وی ادامه داد: راهبرد دشمن پیگیری پروژه ترور با انتخاب جوانان و نوجوانان بی گناه و مظلوم است که در اثر بلایای طبیعی یا حوادث جان باخته اند علیرغم اینکه قربانی نداریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه برخی کشورهایی که هنوز انتخابات را تجربه نکرده اند مدعی کپی برداری از دموکراسی هستند به انتشار اسامی مختلف مرتبط با مرگ حوادث اخیر تنکابن اشاره کرد و گفت: بررسی ها نشان می دهد که صاحبان بسیاری از اسامی منتشر شده زنده هستند اما دشمن با دروغ به دنبال آن است تا چندین آشوب ایجاد کند و با دروغ های بزرگ چندین نفر را فریب دهد.

سلاقی با بیان اینکه در درازمدت گرایش خباثت آمیز و دروغگوی مخالفان آشکارتر می شود، گفت: مدرن ترین و پیچیده ترین جنگ های رسانه ای عصر حاضر علیه ملت ایران به نمایش گذاشته شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به اینکه شکاف انقلاب مجازی با واقعیت صحنه آشکار است، کشته شدن یک نوجوان در تنکابن توسط رسانه های معاند را دروغ خواند.

یکی از اعضای شورای اطلاع رسانی مازندران نیز گفت: رسانه های ضدایرانی برای زنده نگه داشتن هرج و مرج در فضای مجازی سه خبر جعلی درباره کشتار مردم مازندران در 24 ساعت گذشته منتشر کردند.

سینا قربانی افزود: لایه های میانی رسانه های ضد ایرانی در 24 ساعت گذشته تمام توان و توان خود را برای تولید و انتشار اخبار جعلی وارد عرصه عملیات رسانه ای کرده اند.

وی ادامه داد: هدف رسانه‌های ضد ایرانی و لایه‌های عامل و ربات‌محور آن افزایش سطح خشونت فردی از طریق انتشار گسترده اخبار جعلی و حفظ خط آشوب فضای مجازی در ذهن مصرف‌کنندگان است.

یکی از اعضای شورای اطلاع رسانی مازندران تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته رسانه های ضد ایرانی مدعی شدند افرادی به نام های معین وحید مقدم، میلاد سعیدی و محمدرضا فروتن کشته شده اند.

قربانی افزود: این در حالی است که همانطور که معاون سیاسی استاندار مازندران پیش از این اعلام کرده بود در شهرستان تنکابن کشته نشده است.

وی ادامه داد: لایه های میانی رسانه های ضد ایرانی در فضای مجازی با انتشار تصویری از یک نفر، سه نام با یک عکس را به عنوان کشته شده در مازندران نسبت داده و اعلام کردند.

عضو شورای اطلاع رسانی مازندران تصریح کرد: بر اساس اطلاعات اعلام شده از سوی مقامات بهداشتی، معین وحید مقدم فردی است که به دلیل سوختگی در بیمارستان شهید زارع ساری بستری است، میلاد سعیدی فردی است که زندگی عادی خود را سپری می کند. و محمدرضا فروتن نیز مردی است که در 2 آبان ماه سال جاری بر اثر تصادف جان باخت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید