تنکابن و رامسر تنها مناطق تاج زرد مازندران / تاج در کمین شب یلدا

ساعت: 12:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۷
کد خبر: 1793012

عباس موسوی گفت: طبق آخرین عرضه نرم افزار ماسک تنکابن و رامسر، تنها مناطق دارای تاج زرد در مازندران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید عباس موسوی در گفت و گو با بالا گفت: بر این اساس با پذیرش 73 بیمار جدید عروق کرونر در شب گذشته، تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی مازندران و بابل به 329 نفر رسید.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری در دوران بحران، موفقیت های خوبی را در استان مازندران شاهد بوده ایم که از جمله آن می توان به پایین بودن میزان ابتلا در سایر استان ها، مرگ و میر پایین 3 درصد کمتر از میانگین کشوری و واکسیناسیون اشاره کرد. 2 درصد افراد بالای 3 سال که همگی منجر به همدلی و حمایت همه دوستان شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه اگرچه در این پیک ها و بحران ها مشکلات زیادی وجود دارد و یکی از بزرگ ترین مشکلات آن کمبود نیروی متخصص است، ادامه داد: علاوه بر این استان مازندران در افزایش وزن دیابتی است. .. بالاترین رتبه را در کشور دارد، اما همچنان می تواند افراد بیشتری را در بحث کووید 19 در معرض خطر قرار دهد.

موسوی گفت: با تلاش و از خودگذشتگی همکاران استانی در بحث پیشگیری و درمان بیماری های عروق کرونر قلب، عملکرد خوب و عالی داشته اند و همین سرمایه گذاری ها است که به این نقطه مطلوب رسیده ایم.

وی ادامه داد: طبق آخرین عرضه نرم افزار ماسک تنکابن و رامسر تنها نواحی زرد رنگ تاج مازندران است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: بر اساس آخرین به روز رسانی رنگ های تاج در مناطق مختلف کشور در سامانه ماسک وزارت بهداشت، از 27 آذرماه در مازندران به جز شهرستان ها به رنگ آبی است. .

موسوی خاطرنشان کرد: گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندرود، ساری، قائم شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه، سوادکوه شمالی، بابل، آمل، بابلسر، فریدونکنار، محمودآباد، نور نوشهر، چالوس، عباس آباد و کلارداش.

وی نگرانی کادر پزشکی در خصوص ایام شب یلدا را برجسته کرد و ادامه داد: توصیه می شود از سفر و پریود در شب یلدا جلوگیری شود و برای حفظ سلامتی این شب را به صورت عملی سپری کنند چرا که هر دوره ای می تواند فاجعه بار باشد. “

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در پایان گفت: از استانی ها خواسته شده که امسال به فکر گذراندن دوره نباشند چرا که ابتلای فرد به بیماری عروق کرونر قلب همه اعضای خانواده را درگیر می کند و خطر مرگ در کمین اوست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید