رامسر همچنان در وضعیت قرمز کرونا/سیمرغ نارنجی قرار دارد و بابلسر تنها شهر آبی مازندران است.


ساعت: 09:20
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820517

بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، یک شهر در مازندران قرمز، یک شهر به رنگ آبی و ۲۰ شهر به رنگ زرد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس آخرین اطلاعیه وزارت بهداشت، رامسر همچنان قرمز است و بابلسر تنها شهر آبی استان است.
بر اساس آخرین اطلاعات از رنگ آمیزی تاج در مناطق مختلف کشور از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، شهرستان رامسر همچنان در تاج قرمز مازندران قرار دارد، بابلسر تنها شهرستان در استان با تاج آبی، شهر نارنجی و سایر مناطق مازندران در وضعیت تاج زرد قرار دارد.
شهرستان های گلوگاه، نکا، بهشهر، میاندورود، ساری، قائم شهر، سوادکوه شمالی، سوادکوه، بابل، جویبار، محمودآباد، آمل، فریدونکنار، نور، عباس آباد، کلاردشت، نوشهر، چالوس و تنکابن در ایالت زرد سیمور قرار دارند. .
علاوه بر این، بهترین و مؤثرترین راه برای مقابله با کراون تکمیل واکسیناسیون و رعایت مراحل بهداشتی است.
در 24 ساعت گذشته 45 بیمار مشکوک به کرونا در استان بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.
در این مدت 43 مظنون در بیمارستان بستری و از بیمارستان ترخیص شده و درمان خود را در منزل ادامه خواهند داد.

در حال حاضر 168 بیمار در این مراکز بیماری های عروق کرونر قلب بستری هستند که از این تعداد 49 نفر در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند.

در دانشگاه علوم پزشکی بابل هم اکنون 51 بیمار مشکوک به بیماری عروق کرونر قلب در بیمارستان های بابل بستری هستند. همچنین در 24 ساعت گذشته 12 بیمار جدید بستری و 8 بیمار ترخیص شدند.
همچنین 18 بیمار در بخش های مراقبت ویژه بستری شدند. بر این اساس، شب گذشته با شناسایی 55 بیمار جدید عروق کرونر، تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی مازندران و بابل به 219 نفر رسید که حال 67 نفر وخیم گزارش شده است.
بر اساس گزارش ها، امروز تعداد فوتی ها در مازندران به صفر رسیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید