مازندران همچنان از وضعیت قرمز و نارنجی خارج است / 17 شهر زرد و 5 شهر آبی


ساعت: 12:20
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1836881

بر اساس آخرین اطلاعات، رنگ تاج در مازندران از روز گذشته بابل، بابلسر، نور، نوشهر و تنکابن آبی تاجی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، مازندران همچنان از وضعیت قرمز و نارنجی خارج است و 17 شهر در وضعیت زرد و 5 شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

بر اساس آخرین اطلاعات رنگ آمیزی تاج در مناطق مختلف کشور از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در استان های مازندران بابل، بابلسر، نور، نوشهر و تنکابن از 15 اردیبهشت تاج آبی پوشان شدند. و شهرهای گلوگا، لت، بهشهر، میاندرود، ساری، گمشهر، سیمرگ، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار، آمل، فریدونکنار، محمودآباد، هالوس، عباس آباد، کلاردشت و رامسر به رنگ زرد هستند.
با این حال، بهترین و موثرترین راه برای مقابله با کراون تکمیل واکسیناسیون و پیروی از دستورالعمل های بهداشتی است.
در 24 ساعت گذشته 16 بیمار مشکوک به کرونا در استان بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.
در این مدت 27 مظنون در بیمارستان بستری و از بیمارستان ترخیص شده و درمان خود را در منزل ادامه خواهند داد.
در حال حاضر 79 بیمار به دلیل بیماری عروق کرونر قلب در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 24 بیمار در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند.
در دانشگاه علوم پزشکی بابل هم اکنون 34 بیمار مشکوک به عروق کرونر در بیمارستان های بابل بستری هستند و در 24 ساعت گذشته 3 بیمار جدید بستری و 8 بیمار نیز ترخیص شده اند.
بر این اساس، شب گذشته با شناسایی 19 بیمار جدید عروق کرونر، تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی مازندران و بابل به 113 نفر رسید که حال 35 نفر وخیم گزارش شده است.
هیچ مورد فوتی در شبانه روز در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل گزارش نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید