خروج مازندران از وضعیت قرمز تاج / 17 شهر زرد و 4 شهر آبی


ساعت: 11:41
تاریخ انتشار: 02/03/1401
کد خبر: 1833882

بر اساس آخرین اطلاعیه وزارت بهداشت؛ مازندران از حالت قرمز کرونا خارج شد و بر این اساس یک شهر به رنگ نارنجی، 17 شهر به رنگ زرد و 4 شهر به رنگ آبی روی کرونا قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، بر اساس آخرین اطلاعات وزارت بهداشت در مورد رنگ تاج در مناطق مختلف کشور، با خروج از شهر رامسر از قرمز تاج به نارنجی، 4 شهر مازندران در تاج آبی دولتی قرار گرفتند. بقیه استان در تاج زرد .

با توجه به این؛ شهرستان رامسر هم اکنون در ایالت تاج نارنجی، شهرهای گلوگا، نکا، بهشهر، میاندرود، ساری، گمشهر، سیمرگ، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار، آمل، فریدونکنار، نور، هالوس، عباس آباد، کلاردشت و تنکابتون در کرون و شهرهای بابل، بابلسر، محمودآباد و نوشهر نیز به وضعیت آبی کرونا رسیدند.

علاوه بر این، بهترین و مؤثرترین راه برای مقابله با کراون تکمیل واکسیناسیون و رعایت مراحل بهداشتی است.

در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ بیمار مشکوک به کرونا در استان بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.

در این مدت 15 نفر از متهمان بستری، از بیمارستان ترخیص و درمان خود را در منزل ادامه خواهند داد.

در حال حاضر 93 بیمار در این مراکز بیماری های عروق کرونر قلب بستری هستند که از این تعداد 25 نفر در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند.

در دانشگاه علوم پزشکی بابل هم اکنون 48 بیمار مشکوک به بیماری عروق کرونر قلب در بیمارستان بابل بستری هستند. همچنین طی 24 ساعت گذشته 11 بیمار جدید بستری و 9 بیمار نیز ترخیص شدند.

همچنین 13 بیمار در بخش های مراقبت ویژه بستری شدند.

بر این اساس، شب گذشته با شناسایی 34 بیمار جدید عروق کرونر، تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی مازندران و بابل به 141 نفر رسید که حال 38 نفر وخیم گزارش شده است.

گزارش ها از مرگ و میر در مازندران امروز به صفر رسیده است.

بر اساس آخرین اطلاعیه وزارت بهداشت، رامسر تنها شهر سرخ رنگ مازندران است که از وضعیت قرمز خارج شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید