خروج کامل مناطق مازندران از وضعیت قرمز تاج / شنبه آخر سال با 3 فوتی تاج


ساعت: 09:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۸
کد خبر: 1816538

تمام مناطق مازندران از حالت قرمز کرونا خارج شدند به استثنای کلاردشت و رامسر که تاج نارنجی دارند و بقیه شهرهای مازندران تاج زرد دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس آخرین اطلاعیه وزارت بهداشت؛ مناطق مازندران کاملاً از وضعیت خارج شده بودند.

بر اساس آخرین اطلاعات از رنگ آمیزی تاج در مناطق مختلف کشور از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تمامی مناطق استان مازندران در روز ۲۰ اسفندماه به جز کلاردشت و رامسر از وضعیت تاج قرمز خارج شده اند. ، که در حالت نارنجی تاج و سایر شهرهای مازندران زرد رنگ هستند. در تاج هستند.
همچنین شهرستان های گلاگ، نکا، بهشهر، میاندورود، ساری، گمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرگ، بابل، آمل، بابلسر، جویبار، محمودآباد، فریدونکنار، نور، نوشهر و تنکابن، عباس آباد و ایالت حبصل.
همچنین تمرکز اصلی بر تکمیل واکسیناسیون (سه بار در افراد بالای 18 سال)، واکسیناسیون کودکان و مادران باردار و همچنین رعایت مراحل بهداشتی است.
آخرین شنبه 1400 نفری با افزایش موارد جدید مبتلایان به عروق کرونر نسبت به روز گذشته با مجرد ماندن بیماران گذشت.
در ۲۴ ساعت گذشته ۴۱ بیمار مشکوک به کرونا در استان بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.
در این مدت 54 مظنون بستری، از بیمارستان ترخیص شده و درمان خود را در منزل ادامه خواهند داد.
در حال حاضر 145 بیمار به دلیل بیماری عروق کرونر در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 58 بیمار در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند.
در دانشگاه علوم پزشکی بابل هم اکنون 65 بیمار مشکوک به بیماری عروق کرونر قلب در بیمارستان های بابل بستری هستند. همچنین در 24 ساعت گذشته 11 بیمار جدید بستری و 15 بیمار ترخیص شدند.
همچنین 22 بیمار در بخش های مراقبت ویژه بستری شدند.
بر این اساس، شب گذشته با شناسایی 52 بیمار جدید عروق کرونر، تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی مازندران و بابل به 210 نفر رسید که از این تعداد 80 نفر در وضعیت وخیم قرار دارند.
بر اساس گزارش ها، روز گذشته تعداد جان باختگان در مازندران به 3 نفر رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید