11 شهر استان مارکز در وضعیت قرمز تاج قرار گرفتند/ زرندیه تنها شهر زرد استان


ساعت: 11:25
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1807984

در آخرین پیام رنگی تاج استان، 11 شهر قرمز و تنها یک شهر زرد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; در آخرین پیام رنگی تاج استان، 11 شهر قرمز و تنها یک شهر زرد است.

در حال حاضر شهرستان های اراک، آشتیان، تفرش، خمین، خنداب، دلیجان، ساوه، شازند، فراهان، کمیجان و محلات قرمز و زرندیه در رنگ زرد قرار دارند.

کراون سویه غالب در استان Omicron است و با توجه به میزان انتقال و عادی سازی مشاهده شده در جامعه، چنین وضعیتی دور از انتظار نبود.

هنوز می توان این موج را مدیریت و کنترل کرد و هنوز برای شروع مبارزه دیر نشده است و می توان با رعایت پروتکل های بهداشتی بیشتر و جدیت بیشتر در استفاده از ماسک، هفته های آینده را درخشان تر و امیدوارتر از امروز کرد. اتمام واکسیناسیون

جمالیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: کودکان و جوانان در معرض خطر و بیشترین خطر قرار دارند. به میزان رعایت نکات بهداشتی توجه ویژه داشته باشید.

جمالیان خاطرنشان کرد: زیرساخت های درمانی در استان با وجود گذشت حدود دو سال از شیوع این بیماری فرسوده شده و نیروی کار از همان روزهای اول فاقد نیرو و انرژی است و مردم باید با موج ششم مقابله کنند. و روزهای پایانی سال

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به ۱۱۶ هزار و ۴۱۸ نفر و جان باختگان به ۳ هزار و ۳۵ نفر رسید.

شیوع ویروس کرونا در اسفند ماه سال 1377 آغاز شد و استان مرکزی پس از کوم یکی از اولین استان‌هایی بود که به این ویروس مبتلا شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید