4 شهر در استان مرکزی در وضعیت تاج قرمز قرار گرفتند


ساعت: 11:11
تاریخ انتشار: 1401/01/13
کد خبر: 1818978

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مرکزی گفت: تعداد شهرهای ایالت تاج قرمز نسبت به هفته گذشته افزایش یافته و 4 شهر در تاج قرمز ثبت شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمد جمالیان در گفت و گو با خبرنگار دیار آفتاب ؛ اظهار داشت: بر اساس آخرین رنگ بندی وزارت بهداشت، شهرستان های اراک، آشتیان، فراهان و محلات هم اکنون رنگ تاج قرمز را به خود اختصاص داده اند و شهرستان شازند نیز دارای رنگ قرمز است. از قرمز به نارنجی تغییر کرد. .

وی ادامه داد: طبق اعلام وزارت بهداشت، شهرستان‌های تفرش، شازند، خمین و کمیجان در رنگ نارنجی و پرخطر کرونا و شهرستان‌های هنداب، دلیجان، ساوه و زرندیه در رنگ زرد و متوسط ​​قرار دارند. وضعیت خطر ابتلا به کرونا

وی خاطرنشان کرد: به محض اینکه رعایت پروتکل ها را فراموش کنیم، بیماری دوباره افزایش می یابد و تجمعات، دورهمی ها و قاچاق غیرضروری نقش بسیار مهمی در افزایش شدت بیماری دارد.

وزیر بهداشت استان مرکزی تاکید کرد: متاسفانه هیچ شهری در استان مرکزی در وضعیت آب و کم خطر ابتلا به کرونا نیست و گسترش بیشتر عادی سازی وضعیت فعلی را بسیار دشوارتر و نقشه تاج را قرمزتر می کند. پس بیایید استانداردهای بهداشتی را رعایت کنیم و واکسن تزریق کنیم. “از زندگی خود و خانواده خود محافظت کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید