کرونا در استان قزوین به اوج خود رسید/ سه شهر در وضعیت زرد قرار گرفتند


ساعت: 11:38
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881043

رئیس گروه بیماری‌های عفونی علوم پزشکی قزوین:

صفر فیض اللهی روند شیوع را از ابتدای تیرماه سال جاری تا به امروز در سطح جهان، منطقه، کشور و استان رو به افزایش دانست و گفت: در حال حاضر وضعیت تاج سه شهرستان اوج، آبیک و تاکستان زرد و شهرهای قزوین، البرز و بوئین زهرا آبی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صفر فیض اللهی در گفت و گو با خبرنگار صبح قزوین سلامت; وی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان قزوین گفت: روند شیوع از ابتدای تیرماه امسال در جهان، منطقه، کشور و استان رو به افزایش بوده است.

وی افزود: بر اساس آمار دیروز 45 نفر به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان های استان قزوین بستری شدند که این رقم در گذشته کمتر از 45 نفر بود.

رئیس اداره پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اشاره به وضعیت رنگ آمیزی تاج شهرستان ها گفت: در حال حاضر وضعیت تاج سه شهرستان اوج، آبیک و تاکستان است. رنگ زرد و شهرهای قزوین، البرز و بویین زهرا آبی هستند.

فیض اللهی در پایان ضمن توصیه به شهروندان گفت: برای پیشگیری از شیوع کرونا رعایت پروتکل ها، استفاده از ماسک در فضاهای بسته، رعایت فاصله اجتماعی، عدم حضور در اجتماعات و استفاده از برنامه واکسیناسیون به ویژه ضروری است. قرار یادآوری

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید