13 شهر مازندران در وضعیت زرد کرونا قرار دارند/ تعداد بیماران بدحال تک رقمی شد


زمان: 12:50 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 08/07/1401
کد خبر: 1906767

13 شهر مازندران بر اساس آخرین به روز رسانی طبقه بندی ویروس کرونا در مناطق مختلف کشور در وضعیت زرد قرار گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، بر اساس آخرین اطلاعیه رنگ آمیزی ویروس کرونا در مناطق مختلف کشور از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از 15 آبان ماه، 13 منطقه مازندران در وضعیت کرونا زرد قرار دارند. 9 ولسوالی این ولایت در وضعیت آبی قرار دارند.

شهرستان های گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندورود، ساری، قائم شهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی، محمود آباد، چالوس، کلاردشت و عباس آباد در تاج زرد قرار دارند.

شهرستان های سیمرغ، عامل، بابل، بابلسر، فریدونکنار، نور، نوشهر، تنکابن و رامسر در وضعیت تاج آب قرار دارند.

در 24 ساعت گذشته 14 بیمار کرونا در مراکز درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند و در این مدت یک مورد فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت شد.

فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در 24 ساعت گذشته 14 بیمار جدید مشکوک به کووید 19 در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند و در این مدت 20 نفر از بیمارستان ها ترخیص شدند. .

وی با اشاره به ثبت مرگ و میر ناشی از کرونا طی این مدت در محدوده این دانشگاه، تعداد کل بیماران بستری مبتلا به کووید 19 در بیمارستان های این دانشگاه را 50 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 8 نفر در بخش مراقبت ویژه هستند. بخش مراقبت

سیدعلی مظفرپور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته هیچ مورد جدیدی از مبتلایان به کرونا در چهار بیمارستان وابسته به این دانشگاه ثبت نشده است، گفت: در این مدت تنها یک بیمار کرونایی ترخیص شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 7 بیمار کرونا در بیمارستان های بابل بستری هستند، افزود: از این تعداد یک بیمار در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان بستری است.

مظفرپور گفت: در شبانه روز گذشته یک نفر بر اثر ابتلا به کووید 19 در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی بابل جان خود را از دست داد.

واکسیناسیون، پوشیدن ماسک، اطمینان از تهویه مناسب در فضاهای بسته، رعایت و مراقبت های بهداشتی به ویژه در مناطق شلوغ الزامی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید