آمل در وضعیت کرونا زرد/ بزرگنمایی دو برابر بیماران مبتلا به کرونا قرار گرفت


ساعت: 11:22
تاریخ انتشار: 1401/04/19
کد خبر: 1882083

پیمان خسروی گفت: بر اساس آخرین به روز رسانی نرم افزار ماسک وزارت بهداشت، تعداد بیماران بستری شده در AML افزایش و از آبی به زرد تغییر یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پیمان خسروی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ؛ وی با اشاره به وضعیت کرونا در آمل گفت: روند رو به افزایش است و تعداد بیماران سرپایی کرونا نسبت به دو هفته گذشته دو برابر شده است.

وی از زرد شدن رنگ آمل در وضعیت کرونا خبر داد و اظهار داشت: بر اساس آخرین به روز رسانی نرم افزار ماسک وزارت بهداشت، تعداد بیماران بستری افزایش یافته و روز جمعه از آبی به زرد تغییر یافته است.

خسروی با بیان اینکه وارد موج هفتم شده ایم، خاطرنشان کرد: ستاد کرونا تاکید زیادی بر تقویت و واکسیناسیون چهارم دارد، همه افرادی که بالای 18 سال هستند و 6 ماه از واکسیناسیون سوم می گذرد باید واکسینه شوند. .

وی ادامه داد: استفاده از ماسک در مکان های شلوغ از دیگر مواردی است که از ابتدای شیوع ویروس کرونا مورد تایید پزشکان برای کاهش شدت ویروس کرونا بوده است. امیدواریم با استفاده از ماسک، عوارض کمتری از ویروس کرونا ایجاد کنند.»

رئیس بهداشت و درمان آمل درباره مراکز واکسیناسیون خاطرنشان کرد: تمامی مراکز بهداشتی درمانی روستایی و شهری اقدام به واکسیناسیون می کنند، مراکز بزرگ واکسیناسیون مصلی نیز حتی در روزهای تعطیل نیز خدمات واکسیناسیون ارائه می کنند.

وی طبیعی بودن را دلیل افزایش مبتلایان به کرونا دانست و خاطرنشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم از تجمعات غیرضروری، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برای جلوگیری از شیوع این بیماری خودداری کنند.

رنگ قرمز و نارنجی به نقشه کشور بازگشته است و در حال حاضر 4 شهر قرمز، 14 شهر نارنجی، 142 شهر زرد و 288 شهر آبی وجود دارد.در مازندران نارنجی کلاردشت و ساری، گلگاه، نکا، قایم شهر، سوادکوه، امل، چالوس و عباس آباد هم در مازندران هستند. ، تنکابل و رامسر زرد شدند و بقیه شهرها آبی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید