مازندران بار دیگر از وضعیت پرخطر کرونا خارج می شود/ 14 شهر در وضعیت زرد کرونا

زمان: 09:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1783796

364 نفر در بیمارستان های مازندران بستری شدند.

بر اساس نقشه رنگ آمیزی جدید کرونا، مازندران باز هم از وضعیت پرخطر کرونا خارج شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، طبق آخرین عرضه نرم افزار ماسک، مازندران دوباره از وضعیت پرخطر کرونا خارج شده است.

بر این اساس، 14 شهر مازندران در وضعیت زرد و 8 شهر در وضعیت آبی کرونا قرار گرفتند.

بر اساس آخرین به روز رسانی رنگ آمیزی تاج در مناطق مختلف کشور در سامانه ماسک وزارت بهداشت، از 21 آبان ماه در استان مازندران؛ شهرهای نکا، میاندورود، سیمرگ، سوادکوه، سوادکوه شمالی، بابلسر، بابل و فریدونکنار در وضعیت آب قرار گرفتند.

شهرستان های گلوگاه، بهشهر، ساری، جویبار، قائم شهر، آمل، محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، کلاردشت، تنکابن و رامسر نیز در رده تاج زرد قرار دارند.

همزمان وضعیت قرمز از برخی مناطق به شهرهای همجوار نیز سرایت می کند. بر این اساس، اعمال محدودیت های شدید برای شهرهای قرمز فعلی برای کاهش عوارض و مرگ و میر، درگیر شدن شهرهای همجوار و جلوگیری از وقوع ششمین اوج تاج ضروری است.

البته برخی از شهرهایی که به تازگی قرمز شده بودند، قرمز شده بودند.

لازم به ذکر است که واکسیناسیون گسترده در جلوگیری از افزایش تعداد بیماران و تداوم وضعیت قرمز در این شهرها بسیار موثر است.

بر اساس طرح رنگی تاج در کشور، ۲۶ شهر قرمز، ۸۷ شهر نارنجی، ۲۲۲ شهر زرد و ۱۱۳ شهر آبی هستند.

در 24 ساعت گذشته با پذیرش 65 بیمار جدید عروق کرونر، تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی مازندران و بابل به 364 نفر و تعداد فوتی ها در مازندران به 4 نفر رسید.

تاکنون 3 میلیون و 823 هزار و 511 دوز واکسن توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران و 674 هزار و 251 دوز واکسن توسط دانشگاه علوم پزشکی بابل تزریق شده است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید