کاهش تعداد بیماران بدحال از 19 نفر به 2 نفر در چهارمحال بختیاری/ مردم همچنان شاهد مشکلات بهداشتی هستند.

ساعت: 11:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۵
کد خبر: 1803217

سید راشد جزائری گفت: خوشبختانه تعداد مبتلایان شدید در بخش مراقبت‌های ویژه به دو نفر کاهش یافته و در 24 ساعت گذشته هیچ مورد فوتی نداشته‌ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز; وی گفت: در 24 ساعت گذشته 250 نفر با علائم بالینی کووید 19 به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه و 20 نفر نیز به ظن ابتلا به این بیماری در بیمارستان بستری شدند.
وی افزود: از این تعداد تست هفت نفر مثبت شد همچنین 52 نفر در درمانگاه سرپایی مثبت شدند و در حال حاضر 42 نفر در بیمارستان های استان بستری هستند.
جزائری خاطرنشان کرد: نتایج آزمایش 22 نفر از بیماران بستری نشان می دهد که این افراد به طور قطع مبتلا به کووید 19 هستند و بقیه منتظر نتایج تکمیلی هستند.
رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: خوشبختانه تعداد مبتلایان شدید در بخش مراقبت های ویژه به دو نفر کاهش یافته است.
جزائری افزود: در موارد سرپایی افزایش زیادی در کشور و استان داشتیم، بنابراین در کشور نسبت به هفته قبل پنج برابر و در چهارمحال و بختیاری حدود چهار برابر است. “
وی تعداد بیماران سرپایی را 52 نفر عنوان و خاطرنشان کرد: این آمار نسبت به هفته گذشته افزایش چشمگیری را نشان می دهد، لذا از همه استان ها خواست به پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون به ویژه دوز دوم و سوم توجه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید