حفظ اقدامات بهداشتی همچنان ضروری است / کاهش چشمگیر عوارض، بستری و مرگ و میر بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب در استان

ساعت: 09:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793198

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

رئوفی گفت: برای حفظ وضعیت آب و کاهش روند طغیان تاج در هرمزگان باید رعایت نکات بهداشتی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; دکتر علی رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان شنبه شب در جلسه ستاد مدیریت بیماری های قلبی عروقی استان در هرمزگان ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها وی گفت: بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، تمامی شهرهای استان هرمزگان به جز شهرستان بستک، از نظر توزیع تاج و شهرک در وضعیت آبی قرار دارند. بستک زرد است شرایط

وی افزود: عوارض، بستری و مرگ و میر بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب در هرمزگان با کاهش چشمگیری همراه است که این دستاورد مهمی برای استان در حوزه سلامت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری هرمزگان گفت: دستیابی به وضعیت آب در اکثر نقاط کشور و بخشداری هرمزگان حاصل تلاش کادر درمانی، استقبال خوب مردم از واکسیناسیون عمومی و رعایت نکات بهداشتی است.

رئوفی گفت: حفظ دستاورد مهم دستیابی به جایگاه آب در اکثر مناطق استان در بخش های مختلف به ویژه رونق مناطق مختلف اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت های گردشگری هرمزگان در نیمه دوم سال، نظارت بر اماکن تفریحی و گردشگری برای جلوگیری از ظهور مجدد ویروس کرون بسیار مهم است.

نماینده سیاسی، امنیتی و اجتماعی هرمزگان در مجلس گفت: در این شرایط رعایت شئونات بهداشتی ضروری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید