شناسایی 555،000 بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونر در استان / رعایت دستورالعمل های بهداشتی ضروری است

زمان: 13:47
منتشر شده در: 1400/07/25
کد خبر: 1776822

سرهنگ امیری گفت: تاکنون 555 هزار بیمار کرونری در طرح شهید سلیمانی شناسایی شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ مصطفی امیری در گفت وگو با سفیرافلک اظهار داشت: پروژه شهید سلیمانی از یک سال پیش در سراسر کشور برای شناسایی بیماران کرونری ، کمک به نیازمندان ، مشاوره و مراقبت در منزل فعال بوده است و اکنون پنجمین مرحله این پروژه در حال انجام. “در حال انجام است.

وی افزود: تا کنون 555 هزار نفر در استان در طرح تزئین شده به نام سردار دله که در مناطق شهری و روستایی ارائه می شود ، شناسایی و تشخیص داده شده اند.

معاون بهداشت سپاه از لرستان گفت: 143 تیم در بخش مراقبت از منزل فعال هستند که از طریق آنها 80 هزار نفر خدمات لازم را دریافت کرده اند.

وی تصریح کرد: یکی از قسمتهای برنامه شهید سلیمانی کمک به خانواده های تحت تاثیر تاج بود که طی آن 74 هزار و 553 خانواده لرستانی از بسته های معیشتی بهره مند شدند.

سرهنگ امیری با اشاره به مشاوره های تلفنی خاطرنشان کرد: در این مراکز که خدمات به صورت تلفنی ارائه می شود ، بیش از 85 درصد تماس های مشاوره تلفنی مربوط به کرونا است و مابقی برای دریافت خدمات تماس گرفته اند.

وی با بیان اینکه تاکنون 400 هزار نفر در استان واکسن تاج دریافت کرده اند ، گفت: 16 مرکز اجتماعی در استان وجود دارد که همه آنها فعال هستند و روزانه افراد را واکسینه می کنند.

معاون بهداشت سپاه لرستان با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی افزود: در کنار واکسیناسیون کرونر ، رعایت نکات بهداشتی را نیز نباید فراموش کرد تا زنجیره انتقال این بیماری قطع شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید