18 شهر مازندران در وضعیت آبی کرونا قرار دارند/ چند قدم تا صفر شدن تعداد روزانه ویروس کرونا


ساعت: 23:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۹
کد خبر: 1917025

18 شهر مازندران بر اساس آخرین به روز رسانی رنگ آمیزی تاج در حالت آبی قرار گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، بر اساس آخرین اطلاعات طبقه بندی ویروس کرونا در مناطق مختلف کشور از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، 18 شهر مازندران در وضعیت آبی و 4 شهر در وضعیت آبی ویروس کرونا قرار دارند. شهرهای استان در وضعیت ویروس کرونا زرد قرار دارند.

شهرستان‌های گلوگاه، سوادکوه، فریدکنار و عباس آباد در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

شهرستان های بهشهر، نکا، میاندورود، ساری، قایم شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه شمالی، عامل، بابل، بابلسر، محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت، تنکابن و رامسر نیز در وضعیت کرونا قرار دارند.

واکسیناسیون، پوشیدن ماسک، اطمینان از تهویه مناسب در فضاهای بسته، رعایت و مراقبت های بهداشتی به ویژه در مناطق شلوغ الزامی است.

در 24 ساعت گذشته 4 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند اما در این مدت هیچ مورد فوتی بر اثر کرونا در استان ثبت نشد.

فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: طی 24 ساعت گذشته 4 بیمار جدید مشکوک به ابتلا به کووید 19 در بیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری و بستری شدند و 8 نفر نیز ترخیص شدند.

وی افزود: 3 بیمار با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بیمارستان های منطقه بستری شدند.

گلمی گفت: هم اکنون 16 بیمار مبتلا به کووید 19 در بیمارستان های تابعه این دانشگاه بستری هستند.

وی افزود: امروز هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به کووید 19 در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی مازندران ثبت نشده است.
3 بیمار مبتلا به کرونا در بابل بستری شدند

سیدعلی مظفرپور خوشرودی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: در 24 ساعت گذشته هیچ بیمار جدیدی در بیمارستان های این شهرستان بستری نشده و یک بیمار نیز ترخیص شده است.

وی افزود: در حال حاضر 3 بیمار کرونا در بیمارستان های بابل بستری هستند.

مظفرپور از بستری شدن یک بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد و گفت: هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به کووید 19 امروز در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی بابل گزارش نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید