6 شهر مازندران در حالت آبی/قرمز و نارنجی از نقشه تاج حذف شدند


ساعت: 11:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۶
کد خبر: 1897830

بررسی آخرین وضعیت کرونا در مازندران؛ شاهد افزایش عرصه های آبی مازندران هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، بر اساس آخرین اطلاعیه رنگ آمیزی کرونا در مناطق مختلف کشور از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا 4 شهریورماه، 6 شهرستان آبی و بقیه استان در وضعیت آبی قرار دارند. در حالت کرونای زرد

ما شهرهای قرمز و نارنجی نداریم.

شهرستان های زرد شامل گلوگاه، بهشهر، نکا، ساری، قایم شهر، سیمرغ، جویبار، سوادکوه شمالی، سوادکوه، فریدونکنار، محمودآباد، چالوس، کلاردشت، عباس آباد، تنکابن و رامسر و شهرستان های دارای وضعیت آبی شامل میاندورود، بابل، آمل، بابلسر است. شهری سبک و جدید

روزهای کرونا در استان همچنان ادامه دارد که چهارمین روز بدون فوتی ناشی از کرونا در استان می گذرد که امیدواریم ادامه داشته باشد.

در 24 ساعت گذشته 8 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.

در این مدت 15 نفر از متهمان بستری، از بیمارستان ترخیص و درمان خود را در منزل ادامه خواهند داد.

در حال حاضر 38 بیمار به دلیل ابتلا به کرونا در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 19 بیمار در بخش های ویژه بستری هستند.

در دانشگاه علوم پزشکی بابل هم اکنون 10 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری هستند که طی 24 ساعت گذشته یک بیمار جدید بستری و دو بیمار نیز ترخیص شدند.

همچنین 3 بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

بر این اساس، با شناسایی 9 بیمار جدید کرونا، تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی مازندران و بابل به 48 نفر رسید که حال 22 نفر وخیم گزارش شده است.

طی شبانه روز گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در استان مازندران گزارش نشده است.


واکسیناسیون، پوشیدن ماسک، اطمینان از تهویه مناسب در فضاهای بسته، رعایت و مراقبت های بهداشتی به ویژه در مناطق شلوغ الزامی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید