تدوین برنامه های راهبردی و توسعه مازندران / حمله ادعایی آمریکا به تاسیسات هسته ای مضحک و پوچ است

ساعت: 16:14
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796650

محمد باکر محمدی لائینی داشتن الگو در کشاورزی، دامپروری، صنعت و حمل و نقل به ویژه گردشگری را ضروری دانست و گفت: الگوها باید توسط تیم های متخصص و واجد شرایط تبیین و بر اساس آن برنامه ریزی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله محمد باکر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه ساری با تاکید بر تقوا و پرهیز از گناه، ترک امر به معروف و نهی از منکر را گناه دانست و گفت: انسان با تقوا از گناه دوری می کند، امر به معروف و نهی از منکر. امر به معروف و نهی از منکر بسته نمی شود.

وی ادامه داد: همه چیز از جمله جهاد امر به معروف و نهی از منکر مانند قطره ای در دریاست.

امام جمعه ساری با اشاره به دستور سردار سلیمانی مبنی بر عدم خروج از خیمه ولایت برای نجات اسلام، گفت: استان کشور همه مستضعفان جهان را امیدوار می کند و منافع مستکبران جهان را تهدید کرده است.

محمدی لائینی با گرامیداشت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) این روز را تسلیت گفت و افزود: یکی از مهمترین درس های حضرت فاطمه درس ولایت و طاعات ولایت است. . پرداخت کنید و این بزرگترین درس است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با قدردانی از حضور باشکوه مردم در سالروز نهمین حماسه دیات، آن را نشانه بصیرت و ولایت مداری مردم شریف دانست و گفت: علم را تقویت کنید.

امام جمعه ساری حضور میدان را برای حفاظت از اغتشاشات ضروری دانست و گفت: شناخت اغتشاشات خاموش و مقابله با آن مهم و ضروری است.

وی نقش رهبری را در خنثی سازی قیام 1367 مهم دانست و گفت: مقام معظم رهبری در جامعه مردسالار پیشقدم شدند و با حضور و خلقت مردم و حمایت ولایت قیام جمع شد. “

محمدی لائینی با تاکید بر اینکه قانون گرایی باید در بین ما به یک فرهنگ تبدیل شود، گفت: ما همچنان نیازمند یک جهاد تبیین هستیم و اعترافات معاندان باید در رسانه ها پخش شود تا مردم بدانند پشت این شعارها و اغتشاشات چه کسانی هستند.

وی با بیان اینکه مازندران یک مرکز کشاورزی بوده اما توجه چندانی به آن نشده است، گفت: کشاورزی ما در قالب کشاورزی سنتی و خودسرانه باقی مانده است در حالی که در کشاورزی نیاز به الگو داریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران داشتن الگو در حوزه کشاورزی، دامپروری، صنعت و حمل و نقل به ویژه گردشگری را ضروری دانست و گفت: الگوها باید توسط تیم های متخصص و واجد شرایط تبیین و بر اساس آن برنامه ریزی شود.

وی گفت: انتظار داشتیم دولت از استان مازندران وزیر جهاد کشاورزی را انتخاب کند اما اکنون منتظریم تا به کشاورزی و صنعت در استان توجه شود.

محمدی لائینی با اشاره به تخریب کارخانه هایی مانند کولر، نساجی مازندران و… خواستار برخورد با مفسدان شد.

امام جمعه ساری ادامه داد: گاهی حتی اگر از همکاری با گناهکار دست برداریم، می توانیم اعتراض کنیم. انسان دلسوز جامعه باید به نحوی نارضایتی خود را از گناه ابراز کند.

وی گفت: یکی از پایه های قیام امام حسین(ع) توجه به امر به معروف و نهی از منکر بود و باید تلاش کنیم این فریضه را در جامعه نهادینه کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به دوران فاطمیه گفت: بهترین درس های حضرت فاطمه الزهرا (س) درس ولایت و ولایت و حمایت ولایت است.

ادعای حمله آمریکا به تاسیسات هسته ای مضحک و پوچ است

خطیب نماز جمعه محمودی با بیان اینکه ادعای آمریکا مبنی بر حمله اتمی مضحک و پوچ است، گفت: این ساخت و سازها هرگز منجر به خروج ایران اسلامی نمی شود.

حجت الاسلام سیداحمد جباری در خطبه های نماز جمعه محموداد، مضحک ترین تهدید این روزهای آمریکا و صهیونیست ها را حمله به تاسیسات هسته ای و تخریب نقاط حساس کشورمان دانست و اظهار داشت: این تهدیدها برای آمریکا و رژیم صهیونیستی است. در هفته های آینده حمله ای صورت خواهد گرفت و فشارها و تحریم های جدید علیه ایران تشدید خواهد شد.

وی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی و کشورهای اروپایی باید بدانند که آنچه به پایان می رسد و ضرب الاجل آن است، این فرصت برای ایران نیست، بلکه برای کشورهایی است که مدعی حمله هستند. فضای مذاکرات هرگز موجب عقب نشینی ایران اسلامی نخواهد شد.»

امام جمعه محمودآباد با ابراز همدردی با سالروز شهادت سردار دلا و گرامیداشت یاد و خاطره وی افزود: معنویت، دینداری و ولایتمداری سردار دلا رمز اعتلای او به بالاترین درجه انسانیت بود. این اهل بیت بودند که در راه جهاد درونی و بیرونی خود با اخلاص و حرکت آمیخته بودند.

وزیر تصریح کرد: سردار این خط معنویت را در طول زندگی خود حفظ کرد و همه چیز را حتی جنگ و مبارزه با داعش را در جهت بندگی و عبادت خدا می خواست، بنابراین نه برای او جنگید و نه به محرومان کمک کرد تا به زندگی خانوادگی خود برسند. مهم نبود، همه چیز برای خدا بود.

جباری با اشاره به حماسه 18 دی بیان می کند: 20 دی ماه روز تبلور و ظهور اقتدار مردمی نظام و حمایت امت از ولایت و رهبری بود که مدت ها بعد خود را نشان داد. شورش خطرناک 1988

وی یادآور شد: قیامی که دشمنان از سال‌ها پیش برنامه‌ریزی کرده بودند، حکایت از آن نداشت که حامیان ولایت و دوستداران انقلاب با این خشم طوفانی و فشار و یکپارچه بر ضد انقلاب قیام کنند.

امام جمعه شهرستان محمودداد گفت: قدرت بالای رهبری در اغتشاشات مختلف قابل انکار نیست چرا که خانم رایس درباره رهبر ایران نیز گفت: رهبر ایران می تواند برنامه ریزی و برنامه ریزی کند که بهترین و خلاق ترین ذهن ها بیشترین بودجه را صرف کنند. خیلی طول کشید و مجریان با تجربه با یک سخنرانی یک ساعته تصمیم گرفتند آنها را خنثی کنند.

این مقام مسئول با یادآوری حرکت شرم آور خاندان پهلوی که تاریخ و کشور ما را آشفته کرد، گفت: استعمار همواره به دنبال راه هایی برای تهاجم به فرهنگ غنی و ریشه دار جامعه اسلامی است که رضاخان پهلوی نیز لباس خود را تغییر داد و کلاه خود را آغاز کرد. مبارزه آشکار با اسلام

جباری ادامه داد: رضاخان با این اقدام به عفت و حیا مسلمان ایرانی سلسله پهلوی توهین کرد اما مردم کشورمان در آن زمان با این طرح مخالفت کردند و بیش از 2000 شهید تقدیم کردند اما امروز ما یک ارتش اسلامی هستیم. گستاخی عده‌ای با کشف حجاب‌های عمدی که تا به امروز هیچ قانون و سازماندهی مناسب و بازدارنده‌ای مبتنی بر عقل، منطق، قانون و دین ارائه نکرده‌اند.

گفتمان مقاومت به برکت خون سردار سلیمانی بیشتر نمایان شده است

امام جمعه زیراب همچنین گفت: گفتمان مقاومت امروز به برکت خون شهید سلیمانی بیش از پیش نمایان شده است.

حجت الاسلام محمدزمان رضایی در نماز جمعه این هفته زیراب با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و تعبیر رهبر معظم انقلاب از این شهید، گفت: شیعیان در حد غیبت هستند. یعنی مردی که منتظر امام زمان و شهادت است.

وی افزود: شیعیان در مرتبه غیبت سه رکن دارند، با ولی ارتباط برقرار کنید، با مردم ارتباط برقرار کنید و در میدان جهاد باشید. ارتباط با ولی امر به معنای ارتباط فکری، عملی و عاطفی با ولی عصر خود است که سردار سلیمانی از ویژگی های مهم آن است.

امام جمعه زیراب به بخشی از وصیت نامه شهید سلیمانی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در وصیت نامه سردار دلا داریم: امروز قرارگاه حسین بن علی (ع) ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است. اگر این حرم بماند، حرم های دیگر باقی می ماند. اگر دشمن این حرم را ویران کند دیگر حرم نیست نه حرم ابراهیم می ماند و نه حرم محمدی.

این مقام مسئول با اشاره به بخشی از وصیت نامه سردار شهید سلیمانی در مورد ولایت فقیه، گفت: در بخشی دیگر از وصیت نامه داریم: برادران و خواهرانم، جهان اسلام نیازمند رهبری دائمی است. برای نجات اسلام از خیمه ولایت بیرون نروید. «خدا نکند، خدا نکند، اگر این چادر آسیب ببیند، دیگر جایی باقی نمی ماند. مردم سرافراز ایران جانم هزاران بار فدای شما. مواظب اصول باشید اصول یعنی ولی فقیه.

رضایی با بیان اینکه از دهه 80 عده‌ای به دنبال برنامه‌ریزی علیه مقام معظم رهبری بوده‌اند اما ناکام مانده‌اند، افزود: هر چند آنچه در دهه 80 داشتند و نقشه‌هایشان علیه رهبری شکست خورده است، اما همین روند ادامه دارد. می خواهند تمام مشکلات ولی فقیه را گوشزد کنند.

وی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم در نشستی با مسئولان در کوم گفت: قطعا تورم را کنترل می کنیم. تورمی که ناشی از کار دولت قبل است و ما اقدام کردیم.» من برای استقبال از کسی صحبت نمی کنم، اما در بحث واردات واکسن، نقدینگی و گمرک، بی اهمیت بودن موضوع دولت قبل را دیدیم.

امام جمعه زیراب به واکنش آمریکا به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره بر سیمرغ ایران اشاره کرد و گفت: . این اقدام خطرناک تلقی می شود و با قطعنامه شورای امنیت در تضاد است. اگرچه مشکلات زیادی وجود دارد، اما افتخار بزرگی برای ایران است. در فضایی است که علیه تلاش های روزانه دانشمندان جوان ما صحبت می شود.

این مقام مسئول در خصوص اتفاقات اخیر در یمن و عراق خاطرنشان کرد: تحولات یمن خبرهای خوبی را به همراه دارد. السقوت 7 سال با تمام سلاح های خود علیه مردم مظلوم یمن جنگید اما اکنون یمن بهترین پهپادها و موشک ها را تولید می کند و در میدان پیروز می شود. در عراق هم اتفاقاتی داشتیم که خوشایند نبود.

رضایی با اشاره به در پیش بودن دومین سالگرد شهید سلیمانی با بیان اینکه هر چند سردار سلیمانی را از دست دادیم، روح تازه ای در بدن ایشان دمیده شد و همچنین به مناسبت سالگرد درگذشت آیت الله مصباح یزدی، گفت: گفتمان امروز مقاومت است. برجسته‌تر از گذشته. «این به برکت خون شهید سلیمانی است، مکتب سلیمانی اگرچه فراموش نشدنی است، اما سالگرد رحلت آیت‌الله مصباح یزدی را هم داریم که مقام معظم رهبری فرمودند: یک عالم علم. ، بصیرت، صفا و صمیمیت.

وی با اشاره به در پیش بودن سالگرد رحلت آیت الله نظری خاطرنشان کرد: عالمی فقیه مردی درگیر انقلاب، نظام و مردم بود. مقام معظم رهبری در خصوص آیت الله نظری فرمودند: «این بزرگوار همیشه چه قبل و چه بعد از انقلاب در خدمت نظام و انقلاب بوده است.» شما هم تاریخ نامه به امام خمینی را دنبال کنید. برای رسیدن به اهداف انقلاب باید همه دور هم جمع شویم.

امام جمعه زیراب ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، بسیج سپاه سوادکوه را از برنامه های آن ایام تجلیل کرد و از مردم، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و روحانیون تشکر کرد. باید برای خطبه حضرت زهرا (س) توضیح بیشتری داده شود. دشمن به دنبال تفرقه است. با تشکر از بسیج سپاه سوادکوه بابت برنامه های این ایام. همچنین از مردم، خانواده های شهدا، ایثارگران و روحانیون.

رضایی در پایان گفت: روحانیت مشعل رهبری است. امام خمینی(ره) فرمودند: «دولت بدون روحانی مثل کشور بدون پزشک است». دشمن به خوبی می دانست که نقطه قوت انقلاب اسلامی ایران روحانیت است و به آن روی آورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید