پرونده های ادعایی علیه برنامه هسته ای ایران باید بسته شود


ساعت: 19:22
تاریخ انتشار: 1301/08/10
کد خبر: 1907669

رئیس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران گفته است که در صورت لغو تحریم های اعمال شده علیه تهران، این کشور به محدودیت های توافق هسته ای پایبند خواهد ماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران روز سه‌شنبه تاکید کرد که اگر پرونده‌های ادعایی علیه برنامه هسته‌ای ایران بسته شود، تهران به توافق هسته‌ای پایبند خواهد ماند.

اسلامی به شبکه خبری المیادین گفت که اگر تحریم های اعمال شده علیه ایران برداشته شود، این کشور به محدودیت های توافق هسته ای پایبند خواهد بود.

وی اخیراً اعلام کرده است که تهران به سؤالات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پاسخ‌های دقیق داده است، اما این آژانس گزارش‌های خود را بر اساس اطلاعاتی است که از دشمنان ایران به دست آورده است.

رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی چند روز پیش گفت: «ایران باید کاری را که باید انجام دهد، انجام دهد. وظایفی دارند. [انجام این تعهدات] این یک سرویس نیست. اگر چیزی وجود دارد که نباید وجود داشته باشد، آن را برای ما توضیح دهید.

آژانس بین المللی انرژی اتمی در سال های اخیر به برخی از ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته ای ایران پرداخته و آن را تکرار کرده است. تهران این ادعاها را دروغ دانسته و آن را رد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید