اجرای عملیات روکش آسفالت محور دوهزار شهرستان تنکابن

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تنکابن خبر داد:

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تنکابن گفت : عملیات روکش آسفالت با اعتباری ۱۵ میلیارد تومان در محور ارتباطی دوهزار شهرستان تنکابن اجرا شد.


به گزارش

خبرگزاری موج

مازندران

، عادل منصور کیایی اظهار داشت: روکش آسفالت راه‌های مواصلاتی یکی از عوامل مهم و موثر در توسعه اقتصادی و اجتماعی هر کشور محسوب شده و از این رو راه‌های روستایی به دلیل اتصال روستا‌ها و مناطق روستایی و عشایری به شهر‌ها و مراکز صنعتی می‌توانند نقش بسیار مهمی را در جا به جایی تولیدات روستایی ایفاء نمایند.

وی ادامه داد: هدف نگهداری راه، تقلیل میزان خرابی راه و افزایش عمر آن، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب جهت رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی کافی است.

کیایی ضمن اشاره به اجرای عملیات روکش آسفالت محور دو هزار گفت: علاوه بر این پروژه، در حال حاضر ۶ پروژه عمرانی دیگر با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان در دست اجرا دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تنکابن  تصریح کرد :  اجرای عملیات احداث دوربرگردان کمربندی تنکابن نیز با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی و اعتبار ۱۷ میلیارد تومانی در دست اجراست.

گفتنی است از ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه‌های استان، ۷۴۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در حوزه استحفاظی شهرستان تنکابن می‌باشد.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید