اجرای عملیات زیرسازی و روکش آسفالت محور بابلسر- بهنمیر

رئیس اداره راهداری بابلسر خبر داد؛

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بابلسر از بهره برداری عملیات زیرسازی و روکش آسفالت محور بابلسر_ بهنمیر به طول 2 کیلومتر با اعتبار بالغ بر 14 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید صمد مصطفی نژاد هدف از اجرای این پروژه را افزایش سطح ایمنی این جاده پرتردد عنوان کرد و اظهار داشت: محور ارتباطی مذکور یکی از محورهای پرتردد و حادثه خیز شهرستان بود که ایمن‌سازی آن جز دغدغه‌های این اداره بوده است. از این رو با پیگیری‌های به عمل آمده جهت رفع سانحه‌خیزی این منطقه اقدام شد.

وی ادامه داد: امیدواریم با اتمام عملیات مذکور شاهد ارتقاء ایمنی و شاهد کاهش تصادفات و سوانح رانندگی در سطح محور مذکور باشیم.

رئیس اداره  راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بابلسر تصریح کرد: در محور مذکور به جهت افزایش ضریب ایمنی این اداره نسبت به نصب دیوار پیش ساخته و همچنین ایجاد آبرو اقدام کرده است.

وی بیان داشت: محورهای اجاکسر-زرکنار، بهسازی راه روستایی دارابدین روشن، بهسازی و آسفالت راه روستایی اجاکسر-اسلام آباد-احمد کلا، رفع آبشستگی پل سرخدشت با احداث دیوار سنگی، احداث کانال پیچ قریشی، بهسازی و ساماندهی سه راهی نصرت کلا، لکه گیری و روکش آسفالت بابلسر-بهنمیر، بهسازی آسفالت راه روستایی کرفون و رفع آبشستگی پل بزرگ میرود، تعریض و بهسازی می شود.

مصطفی نژاد به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محورهای تحت پوشش خود اشاره کرد و افزود: اقدامات ایمن‌سازی از قیبل تأمین روشنایی و رفع خاموشی، پاکسازی و زیباسازی حریم راه‌ها، شانه‌سازی، رنگ‌آمیزی پایه‌های تابلو و نرده‌های پل، آشکارسازی نقاط پرتصادف، نصب انواع علائم اخطاری قوس، مسیرنما و خطرنما، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل، ساماندهی و افزایش اثربخشی علائم در طول محورها تنها بخشی از اقدامات ایمن‌سازی این اداره از ابتدای سال تا به امروز بود.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید