افتتاح پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور چینی مرجان، شاهین تپه به ارداق

به همت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین صورت گرفت؛

در مراسمی با حضور استاندار، نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی و به همت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور چینی مرجان به شاهین تپه و ارداق افتتاح شد.


به گزارش

خبرگزاری موج

قزوین

، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین برای افتتاح و بازدید از چند پروژه و شرکت در جلسه شورای اداری به بخش دشتابی بوین زهرا سفر کرد.

پروژه بهسازی روکش آسفالت محور چینی مرجان- شاهین تپه- ارداق با حضور محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین، رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، عباسپور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، ادیب رامندی فرماندار بوئین زهرا و حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

این پروژه به طول ۱۸ کیلومتر و با ۵۸ میلیارد تومان اعتبار به بهره داری رسیده است.

راهداری قزوین2

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: در ۶ماه گذشته ۹۳کیلومتر روکش آسفالت و لکه گیری در راه های شریانی، اصلی و فرعی این استان انجام شده است.

جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در این باره گفت: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با هدف تأمین ایمنی عبور و مرور، کاهش میزان خرابی راه، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن به موقع به مقصد، اقدام به لکه گیری و روکش آسفالت راه های شریانی و اصلی حوزه استحفاظی استان کرده است.

راهداری قزوین1

وی اضافه کرد: اجرای این پروژه ها تاثیر قابل توجهی در ارتقای ایمنی، کاهش تصادفات و تسهیل جابه جایی بار و  مسافر در راه ها دارد.

اداره کل راهداری قزوین11

حق لطفی ادامه داد: در نیمه نخست امسال آسفالت ۷کیلومتر از محور قزوین-بوئین زهرا، ۵کیلومتر از آزادراه قزوین-رشت، ۱۲کیلومتر از محور قدیم قزوین-رشت، ۸کیلومتر از محور قزوین-تاکستان-آوج، ۱۴کیلومتر محور چینی مرجان-لیا-آقابابا-شاهین تپه-ارداق و لکه گیری ۲۰کیلومتر از آزادراه قزوین-زنجان انجام شد.

اداره کل راهداری قزوین1

وی گفت: محور قزوین-الموت (رجایی دشت-معلم کلایه) به طول ۶کیلومتر، آبیک-طالقان به طول ۹ کیلومتر، ارداق-شاهین تپه به طول ۷کیلومتر و لشکر ۱۶زرهی به طول ۵کیلومتر از دیگر  نقاطی بودند که امسال عملیات بهسازی و روکش آسفالت در آنجا اجرا شد.

راهداری قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین افزود:برای بهسازی، لکه گیری و ترمیم روکش آسفالت راه های استان از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴۲ هزار تن آسفالت استفاده شده است.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید