آسفالت خیابان مولوی ایرانشهر نیاز به روکش دارد


ساعت: 09:59
تاریخ انتشار: 1301/08/22
کد خبر: 1910499

شهروندان ایرانشهری از نبود روکش آسفالت در اکثر خیابان ها و معابر گلایه دارند و خواستار پاسخگویی مسئولان به این انتظارات کوچک و ناچیز هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، عدم روکش آسفالت برخی معابر و خیابان های شهرستان ایرانشهر باعث گلایه اهالی و مسافران شده است.

بیشترین گلایه های مردم شهرداری ایرانشهر مربوط به وضعیت بد آسفالت معابر و خیابان های این منطقه است.

با توجه به اینکه در سال های اخیر آسفالت بسیاری از خیابان های ایرانشهر به ویژه خیابان مولوی از کیفیت مناسب و مطلوبی برخوردار نبوده و نیاز به مرمت کاملا مشهود بود، لذا انتظار می رود شهرداری این منطقه در این راستا اقدام و اقدامات لازم را انجام دهد. رفع نارضایتی مردم

آسفالت فرسوده روی زخم کهنه جاده های ایرانشهر

در همین رابطه براهویی یکی از شهروندان ایرانشهری در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: وضعیت بد آسفالت معابر خیابان مولوی به یکی از مشکلات اصلی مردم تبدیل شده و همواره مورد گلایه مردم بوده است. اکثر ساکنین و مسافران این منطقه هستند.

وی افزود: به هر حال شهرداری هر ساله هزینه های زیادی را صرف تعمیر و آسفالت خیابان ها و کوچه ها می کند، اما این کار نباید تنها با هزینه های زیاد تمام شود، بلکه مهم ترین کاری است که باید در این زمینه انجام شود. لازم به ذکر است که علاوه بر صرفه جویی اقتصادی، کیفیت آسفالت و پوشش آن نیز مورد توجه قرار می گیرد.




ارتقای کیفیت آسفالت درخواست جدی شهروندان است

این شهروند ایرانشهری تصریح کرد: آسفالت و روکش آن باید به نحو احسن و با کیفیت انجام شود یکی از خواسته های مردم این منطقه است که مسئولان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: توقع و خواسته ما از مسئولان به اندازه آسفالت یک مسیر آسفالته و نبود چاله در جاده های شهرستان ایرانشهر است.

روکش آسفالت خیابان مولوی 24 ایرانشهر در حال انجام است

در همین رابطه سعید دهوار شهردار ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: کمتر از 10 درصد شهروندان هزینه خودرو را پرداخت می کنند.

وی افزود: مصمم هستیم تا آنچه در توان داریم و با امکاناتی که در اختیار داریم برای رفع شکایات و دعاوی حقوقی شهروندان عزیز ایرانشهری انجام دهیم.

این مسئول تصریح کرد: از شهروندان می طلبد تا برای تسریع در اجرای پروژه ها و رسیدن به وضعیت مطلوب شهرداری ایرانشهر را در پرداخت عوارض شهرداری یاری کنند.

وی افزود: از شهروندانی که ما را در اجرای عملیات آسفالت یاری کردند نهایت تشکر را دارم.

وی افزود: تسطیح و زیرسازی تقاطع خیابان مولوی 24 با اعتبارات دولتی تامین شد.

ناظر خاطرنشان کرد: روکش آسفالت جاده خیابان مولوی 24 ایرانشهر با قیر رایگان با اعتباری بالغ بر 24 میلیارد ریال و 8 هزار متر مربع انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید