دانشجوی دانشگاه تهران که قصد خودکشی داشت درگذشت

به گزارش ایسنا؛ در پیام تسلیت درگذشت این دانش آموز آمده است:

«ما برای خدا هستیم و به سوی او باز می‌گردیم

بدینوسیله از مرگ دانشجوی دانشکده فنی برق و کامپیوتر که بر اثر یک حادثه دلخراش خودزنی در صبح روز شنبه 21 دی ماه 1401 مجروح و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

دانشگاه تهران ضمن قدردانی از زحمات بی چون و چرای همکاران دانشگاه علوم پزشکی تهران در جهت نجات جان این دانشجو، این مصیبت وارده را به خانواده و همکلاسی های این دانشجو تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم رحمت، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نماید. صبر او مشکل ساز است.”

«زهرا. ج- دانشجوی دکتری مهندسی برق دانشگاه تهران قبل از ظهر روز شنبه 21 آذرماه از پله طبقه دوم دانشکده قدیم دانشکده مهندسی برق واقع در دانشکده فنی (امیرآباد شمالی) می پرد. بررسی ها نشان می دهد این دانشجو در مقابل درخواست استاد مبنی بر درج نام فردی در مقاله خود که ربطی به مقاله او نداشته، خودکشی کرده است.

این دانشجو بلافاصله پس از ملاقات با استاد و اقدام به خودکشی به بیمارستان منتقل شد.

یک منبع آگاه روز گذشته با تایید این خبر گفت: در جریان این حادثه که قبل از صرف ناهار در محیط دانشگاه رخ داد، دانشجویی با استاد خود بر سر اسامی درج شده در مطلب مشاجره کرد.

می گویند استاد اصرار داشت که فردی که کاری به کاغذ ندارد ثبت نام کند اما دانشجو نپذیرفت. برخی منابع مدعی هستند دانشجو به استاد می گوید اگر از ثبت نام این فرد امتناع ورزد به خود آسیب می زند و با ادامه بحث با استاد متأسفانه این دانشجو خودکشی می کند.

این دانش آموز دیروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید