دختر نرگس ماندری پور استعفا داد

ساعت: 19:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۶
کد خبر: 1922942

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: دختر نرگس ماندری پور که فیش حقوقی وی صادر شده بود از سمت خود استعفا داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران گفت: پس از انتشار فیش حقوقی، دختر یکی از اعضای شورای شهر از سمت رئیس دفتر مادرش استعفا داد.

وی ادامه داد: خانم فاطمه منصورلی که چندی پیش فیش حقوقی اش منتشر شد از سمت خود استعفا داد. وی از شورای شهر تهران استعفا داد.

در روزهای گذشته تصویری از فیش حقوقی یکی از کارمندان شورای اسلامی شهر تهران در فضای مجازی منتشر شد که باعث شد تا مواضع مختلفی علیه وی مطرح شود و افکار عمومی نسبت به وی حساس شود.

در فیش حقوقی مذکور اعداد و ارقام درج شده در جداول پاداش، اضافه کار و مشقت بر ابهام و در نهایت ظن دخالت نماینده شورای شهر در توزیع این ارقام افزود.

نرگس ماندری پور یکی از اعضای شورای شهر تهران گفت: جامعه در شرایط خاصی قرار دارد و هر خبری می تواند حساسیت مردم را افزایش دهد. با توجه به اهمیت موضوع و لزوم ایجاد آرامش در افکار عمومی، هرچند در خصوص انتصاب مسئول دفتر اینجانب اقدام غیرقانونی صورت نگرفته و پرداخت های این دفتر نیز به همین صورت در شرع اسلامی انجام شده است. شورای شهر تهران و کلیه دفاتر اعضا دارای سمت و پرداختی از این قبیل هستند اما خانم منصورلی به دلیل جنجال های ایجاد شده از سمت خود استعفا و متن را به مدیر کل اداری و اجرایی شورای اسلامی شهر تهران تقدیم کرد.

و ادامه داد: آنچه در شرایط کنونی جامعه مهم است آرامش مردم و حل مشکلات آنهاست. بر این اساس استعفای ارسالی پذیرفته شد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره حل تعارض منافع نیز توضیح داد: اگر منع به کارگیری خانم منصورلی وجود داشت در خصوص حل تعارض منافع، اداره مربوطه که کاملاً از ایشان مطلع بود. ارتباط با کارمند، باید اطلاع رسانی می شد و اگر کارمند به من اطلاع دادند که حتماً آن را انجام می دهم و فرد دیگری را در این سمت استخدام می کنم.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در نهایت تاکید کرد: اگر این موضوع باعث ناراحتی مردم شریف شده است از این بابت عذرخواهی می کنم.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید