باران تهران/ نرگس نماد پایتخت نوروز 1401 است


ساعت: 13:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۱
کد خبر: 1814909

معاون هماهنگی امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران از استفاده از المان های نور برای ایام شعبان و نوروز در اقصی نقاط تهران خبر داد و گفت: شعار نوروز 1401 در شهرداری تهران «آمدبهارجان هاها» انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی گربانی معاون هماهنگی امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران در تشریح برنامه های پذیرایی نوروزی در شهرداری تهران گفت: در انتظار برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه یکی از المان های مورد استفاده گل نرگس است که هم نشانه بهار و هم نشانه نیمه شعبان است، افزود: از 250 المان حجمی گل نرگس که نورپردازی شده است در تهران پرتاب می شود.

معاون سازمان زیباسازی با اشاره به اینکه شعار نوروز 1401 در شهرداری تهران با عنوان «آمدبهارجانی» انتخاب شد که با تقارن میلاد امام زمان (عج) و نوروز نیز مطابقت دارد، گفت: علاوه بر 15 هزار پرچم های بزرگراه و 15000 پرچم محلی که مزین به نام حضرت مهدی (عج) است، برای نوروز امسال 300 هزار متر نخ نورانی و برپایی طاق نصرت را در دستور کار قرار دادیم.

قربانی بابیان اینکه تمام مناطق تهران پذیرای حال و هوای عید می شود که محور اصلی برنامه های نورپردازی میدان ولیعصر و خیابان ولیعصر است، گفت: محور میدان امام حسین(ع) و خیابان دماوند نیز رنگ آمیزی می شود.

معاون هماهنگ کننده امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران ادامه داد: 400 المنت حجمی و تخم مرغ رنگی در سایت های ویژه ساخته و به مرور در سطح شهر نصب می شود.

وی با اشاره به اینکه امسال تلاش شد تا فضای شهر از نظر مشارکت مردمی تغییر کند، ادامه داد: حدود 1500 بسته تزیینات بین مساجد و نهادهای مردمی که جزء نخ، پرچم و نخ پارچه هستند توزیع شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید