درخواست ستاره آرژانتینی از سران پاری سن ژرمن / عکس

رومرو در جریان مسابقات مقدماتی جام جهانی مارس 2022 به تیم ملی آرژانتین دعوت شد تا آرژانتین را در ماه مارس در تیم ملی همراهی کند.
این بازیکن توانست از این فرصت به خوبی استفاده کند و توانایی های خود را نه تنها به لیونل اسکالونی، بلکه به لیونل مسی و آنجل دیماریا که در این اردو حضور داشتند، نشان دهد.
این وینگر با استعداد و آینده دار در ماه نوامبر 18 ساله می شود و تاکنون توجهات زیادی را به خود جلب کرده است که یکی از آنها لیونل مسی است که تحت تاثیر عملکرد خوب این بازیکن قرار گرفته است.

درخواست مسی از سران پاری سن ژرمن / عکس

بسیاری از منابع خبری در ایتالیا مدعی هستند که این بازیکن از دیدن توانایی های این بال آرژانتینی که تا سال 2023 با لاتزیو قرارداد دارد شگفت زده شد.
روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت گزارش داده است که مسی به قدری تحت تاثیر درخشش و کیفیت این بازیکن قرار گرفته است که حتی از مدیران پاری سن ژرمن خواسته تا شرایط انتقال او را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی زیر نظر داشته باشند.
با این حال، شایعه شده است که لاتزیو قصد دارد به محض 18 سالگی به او پیشنهاد تمدید قرارداد 5 ساله را در ماه نوامبر بدهد و قصد ندارد تابستان امسال آن را بفروشد.
لاتزیو و مائوریتزیو ساری که هدایت این تیم را بر عهده دارند از رشد این بازیکن بسیار راضی هستند. در همین حال، رومرو تنها 4 بازی در این فصل در مسابقات قهرمانی ایتالیا دارد و اولین بازی خود را با پیروزی 1-6 مقابل سالرنیتانا در ماه آگوست انجام داد.

دیدگاهتان را بنویسید