اظهارات عجیب ستاره مراکشی پاری سن ژرمن

اظهارات عجیب ستاره مراکشی پاری سن ژرمن

شکست تلخ پاری سن ژرمن از منچسترسیتی مانع از ادامه راه این تیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا شد. در واقع شاگردان مائوریسیو پوچتینو با توجه به آخرین مرحله گروهی، طبیعتا در مرحله بعدی رقابت ها کار سخت تری خواهند داشت.

پاری سن ژرمن فردا شب در دیداری تشریفاتی به مصاف بروژ می رود. اشرف حکیمی ستاره مراکشی در نشست خبری پیش از بازی گفت: “ما باید برنده شویم و سه امتیاز را بگیریم. این مسابقه لیگ قهرمانان است. من قبل و زمانی که در دورتموند بودم مقابل بروژ بازی کردم.” و آنها تیم بسیار خوبی هستند.

مردم همیشه انتقاد می کنند و می گویند خوب یا بد بازی می کنیم. من به آنها احترام می گذارم اما بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شده اند. ما سعی می کنیم به دستور مربی عمل کنیم و کمی زمان می برد. اینکه به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کنیم اصلا ناامید کننده نیست. هدف ما صعود به فینال بدون در نظر گرفتن رتبه است. اول از همه به بازی فردا مقابل بروژ فکر می کنیم.

رابطه نزدیک با کیلیان امباپه: “ما دوستان بسیار خوبی هستیم و یک ارتباط طبیعی بین ما وجود دارد. ما هم سن و سال هستیم و چیزهای مشابهی را دوست داریم.”

روند گلزنی پاری سن ژرمن: “درست است که خوب شروع کردم. گل هم زدم اما بالاتر از همه مدافع هستم. در واقع اولین هدف من این است که یک مدافع خوب باشم.”

دیدگاهتان را بنویسید