پاری سن ژرمن با اخراج نیمار وقت تلف کرد

نیمار از دو ماه پیش مصدوم شده و فصل را از دست داده است. با این حال پاری سن ژرمن بدون او مشکل خاصی برای کسب قهرمانی فرانسه ندارد و در مسیر درستی قرار دارد. با این حال، مشکل در لیگ قهرمانان اروپاست، جایی که غیبت نیمار دوباره به قیمت پاریس تمام شد و او بازی برگشت مقابل بایرن را در مونیخ از دست داد و پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی سقوط کرد.

پاری سن ژرمن با اخراج نیمار وقت تلف کرد

ژروم روتن درباره شایعه حضور نیمار در لیست فروش پاری سن ژرمن گفت: نیمار مصدوم است و در دسترس نیست. او امسال هم نتوانست انتظارات را برآورده کند و شاید فقط در فصل 2019-2019 برای پاری سن ژرمن بدرخشد، اما فکر می کنم در چنین شرایطی که قراردادش تا سال 2027 تمدید می شود، منطقی نیست که او را بفرستیم و پاریس فقط وقتت را هدر می دهی.”

روتن ادامه داد: پی اس جی به تغییرات بزرگی در رختکن نیاز دارد، اما آنها باید با اعزام لیونل مسی و سرخیو راموس که از دوستان نیمار هستند و قراردادشان در پایان فصل به پایان می رسد، این کار را انجام دهند. فکر می کنم باشگاه نباید با آنها تمدید کند و به احتمال زیاد آنها را ترک خواهند کرد. قطع همکاری با نیمار در این شرایط نمی تواند درست باشد. پاری سن ژرمن نباید یکدفعه گرسنگی بکشد، به خصوص که برخی از بازیکنان بزرگ دیگر تیم، مانند وراتی، در بهترین حالت خود نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید