پاری سن ژرمن قیمت نهایی امباپه را اعلام کرد

پاری سن ژرمن مصمم است تا مانع از خروج امباپه به عنوان بازیکن آزاد شود و به او اولتیماتوم داده است که یا قراردادش را تمدید کند یا تابستان امسال به تیم دیگری برود. گزینه جدایی او به عنوان بازیکن آزاد در تابستان 2024 چیزی نیست که پاریسی ها بخواهند تصور کنند.

حالا طبق گزارش RMC Sport، پاریسی ها 200 میلیون یورو (171 میلیون پوند، 217 میلیون دلار) برای کاپیتان تیم تعیین کرده اند و فقط او را با این مبلغ می فروشند.

از طرفی امباپه اصلاً قصد جدایی ندارد، زیرا اگر تا سال 2024 در پاریس بماند، طبق قراردادش پاداش هنگفتی دریافت خواهد کرد. علاوه بر این، او قصد تمدید قرارداد خود را ندارد.

پاری سن ژرمن قیمت نهایی امباپه را اعلام کرد

البته این احتمال وجود دارد که رئال با قیمت 200 میلیون یورویی که پاریسی ها برای او گذاشته اند، با مشکل مواجه شود زیرا آنها برای خرید جود بلینگهام با دورتموند قراردادی 103 میلیون یورویی امضا کردند.

با این حال مادریدی ها همچنان حاضر به خرید امباپه در تابستان امسال هستند و می توانند با قیمت باشگاه فرانسوی موافقت کنند اما نحوه پرداخت آن را در اقساط بلندمدت مشخص خواهند کرد تا پرداخت 200 میلیون یورو برای آنها مشکلی ایجاد نکند. حالا رئال به یک مهاجم درجه یک نیاز دارد، به خصوص با رفتن کریم بنزما به عربستان.

در هر صورت به نظر می رسد ماجرای جدایی امباپه از پاریس تمام تابستان به طول خواهد انجامید چرا که هر دو طرف پای این تصمیم ایستاده اند.

دیدگاهتان را بنویسید