اگر من جای امباپه بودم، پاری سن ژرمن را ترک می کردم

پاری سن ژرمن نسبت به کیلیان امباپه بسیار ناراحت است. این مهاجم بزرگ تا ژوئن 2024 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و گزینه تمدید این قرارداد تا یک سال دیگر نیز وجود دارد. ناصر الخلیفی و لوئیس کامپوس چندین هفته بیهوده منتظر ماندند تا ببینند مهاجم 24 ساله این گزینه را فعال خواهد کرد یا خیر.

اگر او بگوید که این کار را نمی کند، پاری سن ژرمن عملا مجبور خواهد شد این بازیکن را در تابستان امسال بفروشد، زیرا او می تواند در ژانویه برای هر تیمی که بخواهد قرارداد امضا کند و همه می دانند که رابطه رئال مادرید با کیلیان امباپه هرگز به پایان نخواهد رسید. قطع نمی شود و فقط به زمان بستگی دارد.

این فصل، پاری سن ژرمن با امباپه شانس قهرمانی در تمامی رقابت ها به جز لیگ را از دست داد. در حالی که انتظارات از آنها بسیار بالا بود. فیلیپ لام، اسطوره فوتبال آلمان و بایرن معتقد است امباپه باید پاری سن ژرمن را ترک کند.

او به اکیپ گفت: پرونده کیلیان امباپه یک داستان خاص و متفاوت است. او مطمئناً استعدادهای یک بازیکن در کلاس جهانی را دارد. اما استعداد و توانایی های او با بقیه اعضای تیم ادغام نمی شود. او در مونیخ و مقابل بایرن به سادگی منتظر بود تا توپ به پایش برسد. نمی توانم تصور کنم اگر امباپه از پاری سن ژرمن خارج می شد، چگونه در فوتبالش پیشرفت می کرد. اگر من جای امباپه بودم، پاریس را ترک می کردم.

لام ادامه داد: امباپه در حال تبدیل شدن به بازیکنی متفاوت در تیم ملی فرانسه است و در واقع مانند لیونل مسی برای تیم ملی آرژانتین است. پی اس جی امباپه، مسی و نیمار را در اختیار دارد اما نمی داند چگونه از توانایی های آنها استفاده کند. PSG یک تیم به معنای واقعی کلمه نیست. همچنین می توان به مارکو وراتی و سرخیو راموس اشاره کرد. هر دو عالی هستند، اما نمی توانند کیفیت واقعی خود را در پی اس جی نشان دهند.

دیدگاهتان را بنویسید