پیشنهاد رقیب پاری سن ژرمن به کاپیتان ایران

AAK قهرمان سوپر لیگ یونان شد و اکنون شانس قهرمانی در جام حذفی را دارد. حاج صفی به ویژه پس از بازگشت از جام جهانی 2022 قطر به یکی از بازیکنان ثابت AAC تبدیل شد و نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشت. به حدی که کادر فنی و مدیران باشگاه یونانی را متقاعد به تمدید قرارداد کرد.

در حالی که چند روز از تمدید رسمی قرارداد حاج صفی با AAK می گذرد، برخی رسانه های یونانی و فرانسوی مدعی هستند که باشگاه لانس فرانسه قصد دارد این مدافع چپ پای 33 ساله را به خدمت بگیرد.

پیشنهاد رقیب پاری سن ژرمن به کاپیتان ایران

وبسایت onlymercato در این خصوص نوشت: باشگاه لنس در حال مذاکره برای جذب بازیکن ایرانی از آاک آتن است. لنس در حال حاضر خود را برای فصل آینده آماده می کند و طبق اطلاعاتی که ما توانستیم تایید کنیم، او به یک ملی پوش ایرانی توجه کرده است. این باشگاه به دنبال تقویت خط دفاعی خود برای فصل آینده است و احسان حاجی صفی مدافع چپ خود را در نظر گرفته است.

این کمک می تواند برای لنس مفید باشد زیرا او به دنبال ادامه پیشرفت خود در لیگ فرانسه و همچنین در اروپا است. این تیم قصد دارد برای یک عملکرد خوب در تورنمنت های اروپایی بجنگد و یک قرارداد بلندپروازانه می تواند راه درازی داشته باشد. با این حال هنوز هیچ چیز رسمی نیست و باید چند روزی منتظر بمانیم تا ببینیم آیا این ملی پوش ایرانی واقعاً به جمع بازیکنان لنس خواهد پیوست یا خیر.”

پیشنهاد رقیب پاری سن ژرمن به کاپیتان ایران

در لیگ 1 فرانسه، پاری سن ژرمن با 81 امتیاز صدرنشین است. لنس با 75 امتیاز در رده دوم قرار دارد و نزدیک ترین تعقیب کننده و رقیب جدی پاریس برای قهرمانی است.

چند ماه پیش اخباری مبنی بر تمایل باشگاه از لانس به مجید حسینی، مدافع تیم ملی ایران منتشر شد.

دیدگاهتان را بنویسید