زیدان سرمربی پاری سن ژرمن شد

پس از باخت 1-4 مقابل واتفورد، یونایتد تصمیم گرفت به همکاری خود با اوله گونار سولشر پایان دهد و اکنون به دنبال جایگزینی است.

عملکرد ضعیف یونایتد در هفته های اخیر گمانه زنی هایی را در مورد اخراج سولشر و جانشینان احتمالی او ایجاد کرده است و زین الدین زیدان، برندان راجرز و مائوریسیو پوچتینو گزینه های اصلی باشگاه را در نظر گرفته اند.

پوچتینو که در حال حاضر هدایت پاری سن ژرمن را بر عهده دارد، تمایلی به ترک این باشگاه فرانسوی ندارد و مایل است جانشین سولشر در اولدترافورد شود. این علاقه به حدی است که برخی منابع معتقدند او ترجیح می دهد فورا پاری سن ژرمن را ترک کند و به یونایتد بپیوندد.

در این صورت یونایتد تا پایان فصل نیازی به استفاده از مربی موقت ندارد. با این حال اگر قرار باشد سرمربی 49 ساله آرژانتینی تا قبل از پایان فصل به یونایتد منتقل شود، مدیران این باشگاه باید بند فسخ 10 میلیونی او را پرداخت کنند.

این در حالی است که اگر دو طرف تا تابستان و پایان این فصل صبر کنند، این مبلغ به نصف کاهش می یابد و به پنج میلیون پوند می رسد که رقم معقول تری است.

گفته می شود سر الکس فرگوسن در حال بازگشت به نبرد است و تلاش می کند پوچتینو را متقاعد کند که هدایت یونایتد را بر عهده بگیرد.

این اولین بار نیست که سرمربی آرژانتینی یکی از گزینه های اصلی یونایتد محسوب می شود و گفته می شود در سال 2018 پس از برکناری مورینیو یکی از مربیان مدنظر مدیران لیگ برتری بود.

حالا از پاریس خبر می رسد که مدیران سنت هرمان به دنبال زیدان هستند تا او را متقاعد کنند تا هدایت پاریس را بر عهده بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید