رسوایی بزرگ در پاری سن ژرمن به امباپه پول دادند تا فحش بدهد!

تا به امروز حتی یک روز آرامش و ثبات در باشگاه پاری سن ژرمن وجود نداشته است. این که آیا تیم در مسابقات خود پیروز می شد یا می باخت، همیشه اخبار جنجالی از پارک دو پرنس منتشر می شد. حالا رسوایی جدیدی برای باشگاه پاری سن ژرمن به وجود آمده و روز به روز بر حواشی این تیم افزوده می شود.

به گزارش رسانه های فرانسوی، مدیران این تیم برای تحت فشار قرار دادن بازیکنان خود و حمله به آنها حساب کاربری در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده اند. این در حالی است که کیلیان امباپه که اخیرا با تمایل خود برای جدایی از این تیم در ژانویه خبرساز شده بود، بیشترین انتقاد را به خود اختصاص داده است.

به نظر می رسد مدیریت پاری سن ژرمن با یک آژانس خارجی برای ایجاد گروهی از حساب های کاربری جعلی توئیتر برای حمله به برخی از شخصیت های باشگاه از جمله بازیکنانی مانند کیلیان امباپه به توافق رسیده است. این ستاره بزرگ فرانسوی ابتدا تصمیم گرفت فصل گذشته پاری سن ژرمن را ترک کند و به رئال مادرید برود در حالی که در همان زمان به شدت مورد هجمه همین گروه قرار گرفت.

جالب اینجاست که بار دیگر شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی کیلیان امباپه به گوش می رسد و احتمال می رود او دوباره مورد هدف قرار گیرد. این گزارش 50 صفحه‌ای نشان می‌دهد که باشگاه برای استخدام کمپین توهین و افترا در رسانه‌های اجتماعی بین سال‌های 2018 تا 2020 پول پرداخت کرده است که چندین نفر از جمله کیلیان امباپه را هدف قرار داده است.

این برنامه حول یک حساب کاربری محبوب توییتر با تقریبا 10000 دنبال کننده PanameSquad می چرخید و بازیکنان را تحت فشار قرار می داد. این پست دارای سندی است که جزئیات فعالیت های این حساب برای پاری سن ژرمن در فصل 2018-2019 را نشان می دهد. آنها خواستار محرمانه بودن این فعالیت شدند و خواستند که ماهیت دقیق کار فاش نشود.

البته پاری سن ژرمن با انتشار متنی در RMC Sport این خبر را تکذیب کرد و گفت: این باشگاه هرگز آژانسی را برای آسیب رساندن به فرد یا گروهی استخدام نکرده است. همچنین پاری سن ژرمن مدعی است که سال گذشته را صرف تمدید قرارداد امباپه و امضای بزرگترین قرارداد ورزشی جهان با امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه کرده است و چگونه می توانیم همزمان به دنبال نابودی این بازیکن باشیم؟

اما در اسناد آمده است که این گروه مستقیماً زیر نظر ژان مارسیال ریبس که در آن زمان مدیر بخش ارتباطات باشگاه بود، فعالیت می کرد. تحقیقاتی در این زمینه مانند پرونده بارکاگیت در حال انجام است. در آن زمان، مدیران بارسلونا از حساب های جعلی برای تحت فشار قرار دادن ستاره های آن تیم برای انجام کارهای مشابه استفاده کردند.

در این مرحله از حساب‌های جعلی برای بی‌اعتبار کردن هوادارانی که نیمار را ستایش می‌کردند استفاده شد و این موضوع بسیار جنجالی شد. به همین دلیل، ستارگان بارسلونا با جوزپ بارتومئو، رئیس وقت باشگاه، روابط بسیار بدی داشتند و با او درگیری عمومی داشتند. بسیاری این اقدامات باشگاه را سرآغاز سقوط بارسلونا در سال های اخیر می دانند و ممکن است در آینده نیز سرنوشتی مشابه در انتظار پاری سن ژرمن باشد.

دیدگاهتان را بنویسید