ادعای جنجالی مبنی بر گروگان گرفتن مالک پاری سن ژرمن

نشریه فرانسوی «لیبراسیون» مدعی شده است که ناصر الخلیفی، رئیس قطری باشگاه پاری سن ژرمن، به دستور امیر آن کشور یک تاجر فرانسوی الجزایری را بازداشت کرده است. ظاهراً این مرد 41 ساله به طیب ب. که به همراه همسر و فرزندانش به قطر سفر کرده بود، اطلاعات محرمانه ای از رئیس قطری باشگاه پاری سن ژرمن دریافت کرد، ترس از افشای آنها باعث شد تا آل خلیفه با کسب مجوز از امیر قطر، فرد مذکور را دستگیر و زندانی کند. در 13 ژوئن 2020.

به گزارش لیبراسیون، طیب پس از نزدیک به یک سال حبس، سرانجام با تحویل اطلاعات افشاگرانه خود درباره خلیفه که شامل چندین سند محرمانه بر روی فلش مموری و هارد دیسک بود، موافقت کرد. یکی از این اسناد ظاهراً به نقش آل خلیفه در گرفتن میزبانی قطر از جام جهانی 2022 اشاره می کند، مسابقاتی که از روز اول در هاله ای از ابهام قرار داشت.

لیبرسون در ادامه گزارش خود مدعی شده است که این تاجر فرانسوی الجزایری در دوران حبس خود در قطر تحت انواع شکنجه های روحی قرار گرفته و به همین دلیل پس از نزدیک به یک سال مقاومت، سرانجام تسلیم شده و آماده ارائه خود شده است. اسناد محرمانه نزد وکلای رئیس باشگاه پاری سن ژرمن

دیدگاهتان را بنویسید