درخواست مهم ساپینتو از استقلالی ها پس از حذف

درخواست مهم ساپینتو از استقلالی ها پس از حذف

یکی از مهم ترین موضوعات روزهای اخیر بحث پرداخت به موقع مطالبات آندره آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی سابق استقلال بود که در نهایت به نگرانی و اضطراب بازیکنان استقلال منجر شد.

با نگاهی به مصاحبه های بازیکنان استقلال پس از پایان بازی این تیم مقابل ذوب آهن، مشخص شد که این بازیکنان به شدت نگران حذف از آسیا بودند.

یکی از افرادی که بیش از همه این مشکل را احساس کرد، سرمربی پرتغالی استقلال است. ساپینتو در روزهای قبل و بعد از بازی مقابل ذوب آچان بارها در این باره با شاگردانش صحبت کرد و به آنها گفت هدفی که دنبال می کنند فراتر از آنهاست چرا که استقلال هم قهرمان لیگ برتر می شود و هم جام حذفی.

به همین دلیل ساپینتو مجدداً رو به شاگردانش کرد و در جلسه شان به آنها گفت: شما نباید به مشکلات باشگاه و اتفاقات مدیریتی فکر کنید، بلکه باید روی بازی پیش رو تمرکز کنید.

وی با اشاره به بردهای پرسپولیس و سپاهان، رقبای استقلال در بالای جدول، تاکید کرد: هر دقیقه به چیزهایی غیر از بازی فکر می کنید، از رقبای خود عقب هستید که فقط به برد و سه امتیاز فکر می کنند.

ساپینتو با تاکید بر این مشکل به آنها گفت: «هر سه امتیازی که در شش بازی آینده پیش روی ما باشد، می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در پیروزی یا عدم پیروزی تیم داشته باشد. سعی کنید با هم پیروز شوید.”

لازم به ذکر است؛ استقلالی ها بازی هفته بیست و چهارم خود را با پیروزی مقابل ذوب آهن به پایان رساندند و در حال حاضر پس از سپاهان در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند. این تیم قرار است در هفته بیست و پنجم به مصاف آلومینیوم اراک برود.

دیدگاهتان را بنویسید