دستبند قهرمانی آسیا کنگره بیستمین دوره مسابقات برگزار شد


ساعت: 18:48
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834681

کنگره بیستمین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا با حضور رئیس و دبیر کمیته مچ اندازی ایران در سمرقند ازبکستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون پرورش اندام و پرورش اندام، در آغاز کنگره بیستمین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا که با حضور رئیس، دبیر و جمعی دیگر از مسئولان کنفدراسیون آسیا، سران کشورهای آسیایی و اسداله عزیزیان برگزار شد. مهرداد آرین، رئیس و دبیر کمیته مچ دست ایران، جیم بک رئیس دی جی AAF به ایراد سخنرانی پرداختند و سپس دبیر کنفدراسیون آسیا توضیحاتی را درباره این مسابقات ارائه کرد.

در پی گفتگوهای رئیس فدراسیون ازبکستان به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2022، موضوع تعیین میزبان مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2023 مطرح شد که ایران به همراه هند و تاجیکستان از جمله نامزدهای میزبانی این مسابقات هستند.

در همین راستا کمیته مچ ایران از رئیس و دبیر کنفدراسیون آسیا دعوت کرد تا در ماه های آینده برای میزبانی از مذاکرات بیشتر به ایران سفر کنند.

باید بگویم؛ تیم ملی کشتی فرنگی ایران که در مسابقات قهرمانی آسیا 2022 در دو رده مردان و زنان حضور دارد، از امروز رقابت های خود را در رده های معلولین و جانبازان آغاز کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید