دعوای دیوید بکهام و همسرش ویکتوریا عمومی شد/عکس

دعوای دیوید بکهام و همسرش ویکتوریا عمومی شد/عکس

ویکتوریا به تازگی ویدیویی را در صفحه شخصی اینستاگرام خود بارگذاری کرده است که در آن به بررسی یک محصول آرایشی جدید می پردازد. این خواننده رنگ لب (تقاطع بین برق لب و رژ لب) را روی بازوی راست خود زد تا رنگ را برای طرفدارانش به رخ بکشد، اما فالوورهای ویکتوریا خیلی زود متوجه شدند که او خالکوبی حروف اول همسرش را از روی بازوی خود حذف کرده است.این موضوع باعث گمانه زنی ها می شود. در مورد رابطه این زوج شکل بگیرد.

تفاوت دیوید بکهام و همسرش ویکتوریا علنی شد

ویکتوریا در دهمین سالگرد رابطه رویایی خود با دیوید بکهام، روی بازوی خود عبارت “Together Forever” را در کنار حروف “D” و “B” که اولین حروف نام و نام خانوادگی دیوید بکهام هستند، خالکوبی کرد.

تفاوت دیوید بکهام و همسرش ویکتوریا علنی شد

آیا ویکتوریا و دیوید بکهام در تضاد هستند؟

اخیراً وقتی ملکه الیزابت دوم درگذشت، این زوج با هم در مراسم خاکسپاری شرکت کردند. آنها همچنین در یک مراسم عمومی دست در دست هم دیده شدند. با این حال، هیچ کس به طور قطع نمی داند که رابطه این زوج مشهور چگونه پیش می رود و بسیاری در تعجب هستند که چرا ویکتوریا تصمیم به حذف خالکوبی خود گرفت.

تفاوت دیوید بکهام و همسرش ویکتوریا علنی شد

دیوید و ویکتوریا در سال 1997 با هم آشنا شدند و در سال 1999 ازدواج کردند. ازدواج این دو نفر یکی از رسانه ای ترین عروسی های بریتانیا بود. آنها چهار فرزند به نام های بروکلین، رومئو، کروز و هارپر دارند. بروکلین بکهام که همین چند ماه پیش با نیکولا پلتز او که متاهل است مانند پدرش خالکوبی های زیادی روی پوست خود دارد که در میان آنها 70 خالکوبی را به همسرش نیکولا تقدیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید