دعوت از 40 بازیکن به اردوی تیم فوتسال جوانان/ صانعی پس از تایید هیات مدیره تمرین خواهد کرد.

ساعت: 16:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799811

دو گروه 20 نفره به اردوی تیم فوتسال زیر 19 سال ایران دعوت شدند تا برگزیدگان به مسابقات کافا اعزام شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال جوانان از تاریخ 14/10/21 لغایت 26/10/14 در مرکز ملی فوتبال آغاز شد.

بازیکنان دعوت شده باید در دو گروه 20 نفری در فواصل زمانی معین در مرکز ملی فوتبال حاضر شوند.

احسان اصولی صفر رئیس کمیته فوتسال و عضو هیئت مدیره فدراسیون فوتبال، علیرضا امامی فر رئیس مرکز ملی فوتبال و حسین شمس مشاور رئیس فدراسیون فوتبال در این اردو حضور داشتند.

اصولی درباره لیست و نحوه دعوت از بازیکنان نیز بیان کرد: این بازیکنان بر اساس بانک اطلاعاتی که در اختیار کمیته فوتسال است به اردو دعوت شدند. با توجه به کمبود وقت و مسابقات پیش رو کافا این اردو باید تشکیل می شد و فردا به محض انتخاب سرمربی به اردو اضافه می شود.

ورود گروه اول: سه شنبه 21/10/21 ساعت 10 صبح.
حرکت گروه اول: پنجشنبه 14:00/10/23 ساعت 14:00.
ورود گروه دوم: پنجشنبه 23/10/1300 ساعت 15.
حرکت گروه دوم: یکشنبه 1400/10/26 ساعت 14:00

اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:

گروه اول: علیرضا بابایی و میلاد براهویی (کوم)، محمد نصیری و علیرضا فریدنی و امیرحسین صبوحی (مرکزی)، محمد مهدی اسماعیل پورور (قزوین)، مهدی دودانگه، عرفان محمدپور و محمد ایفادین متین قفا چهارمحال و بختیاری، امیر. حسین تقوی و صادق حمزه (البرز)، امیر رحیم زاده (تهران)، محمدحسین بازیار، علی جوذری و امین مراد احمدی (هرمزگان)، آرتا رضایی و سوران بالکنه (کردی اوکاستان) آذربایجان)).

گروه دوم: عرشیا رجبی (گلستان)، سبحان قنبری (لرستان)، شهاب افزون، مهراب پورجفر و محمدرضا آرا (گیلان)، افشین سروش و امیر مرادی (آذربایجان غربی)، امیر حمزه صدیک زاده (آذربایجان شرقی و آذربایجان) معتبه کامران ( مرکزی)، امیرحسین دهگانی، علی سپید و محمدامین سالاری (هرمزگان)، اسماعیل مهماندوست (کوم)، شایان اکبری و امین جعفری (اصفهان)، علیرضا محترم آبادی و سبلان سازرا رضاپور خراسان رضوی).

همراه داشتن کارت بیمه ورزشی و تست PCR 48 ساعت قبل از شروع اردو الزامی است. در غیر این صورت از اسکان و پذیرایی بازیکن جلوگیری خواهد شد.

به گزارش تسنیم، این انتخاب در حالی انجام شده که هنوز سرمربی تیم فوتسال زیر 19 سال مشخص نشده است. علی صانعی که با کمیسیون فوتسال به توافق کامل رسیده است، پس از تایید مربی زیر 19 سال خود در جلسه فردا (چهارشنبه) هیات رئیسه فدراسیون، نفرات دعوت شده را انتخاب و به تمرینات اضافه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید