دلیل ازدواج فریبا نادری با یک جوان 27 ساله! + عکس

دلیل ازدواج فریبا نادری با یک جوان 27 ساله!  + عکس

فریبا نادری با مسعود رهام ازدواج کرده بود و در حالی که مسعود رسام 27 سال از او بزرگتر بود گفت: ازدواج کرده اما در حقیقت اینطور نبوده است.

هجده یا نوزده سالم بود که با دوستم گریمور برای شرکت در آزمون بازیگری به دفتر مسعود رسام رفتیم. مسعود بازیگران فیلم مروارید سرخ را انتخاب کرد و از بین افراد مختلف تست کرد.

اصلا فکر نکردم که از اتاق بیرون رفت و گفت: نوبت توست گفتم: نیومدم تست بزنم. دوستم اومد مسعود هم گفت حالا که اومدی بیا تست کن. آن روز خیلی خوشحال بودم، اما می‌دانستم که خانواده‌ام مخالف آن هستند.

در آزمونی که قبول شدم مدتی در کلاس های آموزش بهروز بقایی شرکت کردم تا مهارت های بازیگری ام را تقویت کنم. قراردادی که برای این فیلم بستم، برای خانواده ام پیش بینی شده بود که بتوانند روی صحنه بروند. مروارید سرخ فیلمی بود که باعث شد با مسعود رسام آشنا شوم.

زندگی عاشقانه فریبا نادری و همسرش

فریبا نادری ادامه داد: پس از آشنایی با مسعود رسام و به مرور زمان احساس کردم که او نسبت به من حس خاصی دارد. مسعود عاشق من شد و یک روز این را گفت. من هم عاشق شدم؛ یعنی او هم عاشق من شد. بعد از یک رابطه عاشقانه تصمیم به ازدواج گرفتیم. شاید خیلی ها فکر کنند که من از بیماری او اطلاعی نداشتم و با این ازدواج موافقت کردم، اما اینطور نبود. من از سال 1362 می دانستم که مسعود سرطان دارد. وقتی در سال 1985 با من ازدواج کرد، پزشکان گفتند که سرطان در کمتر از 6 ماه جواب می دهد، اما معجزه عشق، امید و دوستی باعث شد تا سال 1988 با سرطان مبارزه کند.

بارها چنین افرادی محاکمه شده اند. شاید تصور شود که به دلیل ثروت مسعود رسام با مردی که 27 سال از من بزرگتر بود ازدواج کردم. کسانی که مسعود رسام را از نزدیک می شناسند از وضعیت زندگی او اطلاع دارند و می دانند که او ثروتمند نبوده است. ازدواج با مسعود آنقدر عاشقانه و مهم بود که با وجود مخالفت خانواده ام این کار را انجام دادم.

فریبا نادری و عکسی از همسرش مسعود رسام

حتی پدرم هم نمی خواست مرا ببیند و این اتفاق نیفتاد تا اینکه مسعود به سرطان تسلیم شد و مرد. در آن مدت کوتاه با مسعود همه چیز برایم خاطره انگیز بود و تا چند ماه پیش با دخترش در یک خانه زندگی می کردیم. من همیشه در زندگیم محافظه کار بوده ام و سعی کرده ام بی دلیل خود را در معرض قضاوت یا مشکلات دیگران قرار ندهم اما عشق آنقدر قوی است که محافظه کاری را نمی شناسد. مسعود رسام در کودکی برای من یک بت بود و از حضور نام او و برادرش در تیتراژ لذت می بردم. چهارشنبه شب به من اجازه داده شد که بیدار بمانم و خانه سبز را ببینم. خاطرات یک نسل را شکل داد و برای همیشه در یادها باقی خواهد ماند.

فریبا نادری گفت: من مسلمانم. من ممکن است در جامعه شبیه یک رسم به نظر بیایم، اما به احکام دینم پایبندم. من نماز می خوانم و مرجع تقلیدم آیت الله مکارم شیرازی است که بارها به مناسبت های مختلف با دفتر ایشان تماس گرفته ام و سوال می کنم و جواب خود را می گیرم. همس و زکات نیز از جمله مواردی است که همیشه به موقع پرداخت می کنم و یکی از وظایف زندگی ام است. من ائمه (ع) را بسیار دوست دارم و آنها را دوست دارم.

اینها گران هستند. برام مهم نیست مردم چی فکر میکنن زمانی که برای عبادت به نجف و کربلا رفتم و تصاویری از او در اینستاگرام منتشر کردم، عده ای حرف هایی زدند که نشان می دهد فرهنگ و جنبه های استفاده از فضای مجازی هنوز ریشه دوانده است. گفتند چطور رفتی آنجا چادر زدی و وقتی برگشتی دوباره حجاب پیدا می کنی. فکر نمی کردند در همین امامزاده صالح (ع) خیمه ای برپا کنید که قرار است سرتان را حفظ کنید و حرمت فضا را حفظ کنید. در آن زمان از من انتظار می رفت که با پوشش همیشگی که در تهران مرسوم است، آنجا باشم. من رضا (ع) را دارم، حسین (ع) و علی (ع) را دارم که بیشترین احترام را برای آنها قائل هستم و من موظف بودم که اینطور رفتار کنم.

دیدگاهتان را بنویسید