دلیل رفتار عجیب لیونل مسی مشخص شد

دلیل رفتار عجیب لیونل مسی مشخص شد

لوئیس سوارز به اولین باشگاه خود یعنی ناسیونال اروگوئه پیوست و البته حضور او در استقبال احساسی هواداران این باشگاه توسط بهترین دوستش لیونل مسی ممکن شد.

مسی، ستاره پاری سن ژرمن، جت شخصی 12 میلیون پوندی خود را به هم تیمی سابق خود در بارسلونا قرض داد تا سوارز بتواند با خانواده اش به کشورش سفر کند تا در مراسم معارفه باشگاه ملی شرکت کند.

این هواپیما که شماره 10 مسی را در دم خود دارد، نام این ستاره آرژانتینی را به همراه نام همسر و فرزندانش تیاگو، چیرو و متئو بر روی خود دارد.

برنده هفت توپ طلای فوتبال جهان البته پس از اولین حضور سوارز در ورزشگاه گرن پارک سنترال به همراه تیم ملی به سوارز تبریک گفت و برای او آرزوی موفقیت کرد. مسی در پیام خود نوشت که از این پس وضعیت و اخبار باشگاه ملی را از پاریس دنبال خواهد کرد. ستاره آرژانتینی نوشت: می‌دانم که حضور در ناسیونال، بازگشت به خانه و کشور خود پس از مدت‌ها و آماده شدن برای جام جهانی در چند ماه آینده چقدر برای شما مهم است. حالا باید از اینجا تیم ملی را دنبال کنم.

سوارز در تابستان به همراه خانواده اش در یک عمارت مجلل در یک جزیره خصوصی مهمان مسی بود، عمارتی که هفته ای 250 هزار پوند هزینه داشت.

دیدگاهتان را بنویسید