عجیب ترین تجارت زندگی لیونل مسی!

فردی به نمایندگی از گروه تجاری مسی در مصاحبه ای با TechCrunch اعلام کرد که Play Time یک هلدینگ خواهد بود و لیونل مسی از طریق این شرکت سرمایه گذاری اصلی خود را در ورزش، رسانه و فناوری در سراسر جهان انجام خواهد داد. Play Time به دنبال تصاحب بخشی از سهام تیم های ورزشی و سرمایه گذاری در حوزه ای است که نماینده این شرکت آن را «فناوری فوتبال» می نامد.

یکی از نمایندگان Play Time می گوید که این شرکت قبلا Matchday.com را خریداری کرده است. MatchD.com هنوز راه اندازی نشده است، اما انتظار می رود قبل از شروع جام جهانی پخش شود. Play Time Holding نیز در AC Momento سرمایه گذاری کرد. AC Momento پیراهن هایی را که بازیکنان مشهور فوتبال در طول مسابقات می پوشند، به حراج می گذارد.

لیونل مسی در بیانیه ای گفت: “من خوشحالم که ما در حال گسترش ریشه های خود در سیلیکون ولی هستیم و خوشحالم که Play Time به دنبال همکاری با کارآفرینان جسور در سراسر جهان است.” امیدوارم که Play Time به بسیاری از افراد کمک کند. مردم در راه موفقیت هستند و تأثیر مثبتی بر جهان خواهند داشت. من به تیم و شرکای خود ایمان دارم که به اهداف خود دست خواهیم یافت.

عجیب ترین تجارت زندگی لیونل مسی!

لیونل مسی به روزمینگ هوآگیمیان

ظاهرا رزمینگ هواگیمیان قرار است یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Play Time باشد. هاواگیمیان قبلا رسانه ای به نام هودلاین تاسیس کرده بود. رسانه ها فناوری یادگیری ماشین را با گزارش مسابقات فوتبال ترکیب کردند.

رزمینگ هواگیمیان به عنوان یکی از بنیانگذاران استارت آپ سرگرمی Viki نیز شناخته می شود. این استارت آپ راکوتن را در سال 2013 به قیمت بیش از 200 میلیون دلار خریداری کرد. در نتیجه هاواگیمیان به عنوان ناظر به تیم هیئت مدیره راکوتن اضافه شد.

هاواگیمیان می گوید که او و تیمش در هلدینگ جدید تلاش می کنند “پلی قدرتمند بین پنج میلیارد هوادار فوتبال و فناوری بسازند.” رزمینگ هواگیمیان به همراه مایکل مارکس میزبان Playtime خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید